![]() |
waarom gebruiken we nou eigenlijk drugs?
je kan het gebruiken omdat je het echt relaxt vind.
je kan het gebruiken omdat je niet tegen alcohol kan. je kan het bebruiken omdat je het stoer vind. of misschien om je problemen te verwerken. als ik naar feesten ga komt het vaak voor dat mensen naar me toe komen en zeggen " ik heb er al 4 op'' dan denk ik bij mezelf lekker boeiend. hou dat gewoon voor je. maarja wat ik van jullie wil weten is waarom gebruiken jullie drugs? eerlijk zijn he. |
Ik blow omdat ik niet meer aan mijn problemen wil denken...
|
Ik blow omdat ik het effect zeer prettig vind en omdat ik de smaak erg lekker vind :D
|
ik blow omdat er minder nadelen bij zijn dan bij drinken
|
Of we gebruiken gewoon niet he
Te duur (n) |
De smaak en het gevoel :) ( blowen dus hé ;) )
|
Citaat:
|
ik blow zeker niet voor de smaak, alleen voor het effect.
Ik vind het gewoon zo cool dat als je met vrienden blowt dat je echt zo een vette lol kan hebben. |
ik drink en rook niet...
maar blowen doe ik wel, voor de lol die je heb, het speciale gevoel :D het vaaghe.... niet dat ik zowiezo nie vaagh ben... ma tog... :P |
Waarom doe je drugs.... Vanwege de geestverruimende werking daarvan.
Ik bedoel dat lijkt me toch wel het meest logische antwoord. En dan heb je nog de antwoorden die je zelf hebt gegeven. |
om te chillen ,om somslang wakker te blijve en ja ik vind et gewoon relaxt maar ik zou het nooit doen voor probleme weg te doen of om dat verslaafd ben
|
ik blow omdat het leuk is, vooral met een paar man een dikke lachkick hebben is vet, omdat muziek dan veel vetter wordt, omdat het lekker is, en om zorgen uit mn kop te zetten soms
|
Word er leuk mellow van (blowen) en het is toch ergens ook wel lekker. Vaak ook uit gewoonte (hm, ik blow pas een paar maanden en nu al over gewoonte spreken? :/) of uit verveling.
Als ik bij iemand zit is het vaak zo van 'Hee, ik heb nog wiet. Joint?' Er zijn gewoon geen redenen om het dan niet te doen, voor mij :) |
Ik blow en drink omdat ik het lekker vind.. niet om mn 'problemen te vergeten' ofzow.. ik heb wel een aantal dingen uitgeprobeerd omdat ik nieuwsgierig was en het me toch niets kon schelen wat er met me gebeurde..
|
mwah eigenlijk wel zowwat alle bovenstaande reply's zijn van toepassing, gewoon nieuwschrigheid, t gevoel makkelijker dan drank.
|
Blowen --> ontspanning
Paddo's --> leuke dag hebben Eventuele andere ingenomen drugs was bij wijze van experimentatie |
Blowen doe ik nie, niet interessant (volgens mij)
Wel slik ik af en toe een pilletje. Vaak op feesten (zoals Shockers) want dan is het gewoon vet relaxed, het voelt gewoon zoooooo goed. Wel altijd zorgen dat je van tevoren met jezelf afspreekt hoeveel pillen op 1 avond en dan ook precies die hoeveelheid meenemen anders neem je teveel. Iig gaat het dus om het ontzettend relaxte gevoel wat op geen andere manier te vinden is, zolang het maar met mate is. Alcohol drink ik omdat ik het gewoon lekker vind smaken. Als je de alcohol in een drnakje proeft vind ik dat lekker (vooral bij wijn). Kweenie, smaakt gewoon lekker. |
blowen iz relax en je hoeft je nergens meer zorgen over te maken, ut is ook heel erug lekker!
|
Waarom niet eigenlijk...
|
Simple, just like any other fucker who smokes the shit. U feel incredible :P
|
Ik zuip om of angeschoten te worden of om ZW@@R aangeschoten te worden, en omdat ik sommige mixjes errug lekker vind.
Ik blow omdat ik daar af en toe behoefte aan het. (grootste lol en vreetkick met mn beste vriendin) Ik slik omdat het zwaar relaxed is en heelrlijk spacen is. (denk aan een pilletje op een feest als sensation= helemaal flippppuhhh) En sos hoeft van mij niet ik heb het nog nooit gebruikt en het staat ook niet op de planning. De rest zie ik wel of ik het ga doen of niet. MDNA wil ik zekers een keer proberen. Tenslotte gebruik ik niet om stoer te doen, dat vind ik zielig. Er is me wel eens een paar keer sos aan geboden maar dat wou ik niet, vinnik niet nodig. Over het algemeen voel je je maar een half uur super tof en het is heel duur, en in verhouding kan je dan, als je perse iets gebruiken wilt, beter een pilletje slikken= langer lol en goedkoper. |
ik drink alcohol omdat het in de eerste plaats een sociale factor voor mij bevat. Ik drink graag een biertje met wat vrienden onder het genot van een sigarteje en wat leuke muziek. Net zoals mensen koffie drinken als ze op visite gaan.
|
sos??? :confused:
|
In eerste instantie uit nieuwsgierigheid, daarna af en toe omdat er eigenlijk -voor mij- geen reden is om het niet te doen. Het lekkere gevoel weegt op tegen de nadelen.
|
Omdat we DOM zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de lol natuurlijk!
|
pure domheid?...... gokje.....
|
Citaat:
|
Inzicht in jezelf krijgen. Het leven is ook ervaren en ervaring opdoen.
|
het is voor mij gewoon echt een middeltrje om mijn verveling te verdrijven ... want het brengt mij gerluk en plezier!
|
Evolutie!
|
Citaat:
|
De hele sfeer eromheen is gewoon gezellig, met een hele groep jointje roken, of flink wat drinken, en dan met zn allen wat gaan doen, of gewoon lekker lui blijven zitten, is gewoon fijn zo'n wij-hebben-het-gezellig-met-elkaar-gevoel :):) en neeeeeeeeeeee daar heb je die drugs en alcohol niet voor NODIG nee, maar alles wordt toch wel wat losser (we moesten eerlijk zijn he :P)
|
tis gewoon een heel leuk gevoel (blowe, he). De gezelligheid als je met je vrienden smoort. vette lachkick en dan met zn allen naar de hotdogkraam. je kunt r ook leuke spelletjes mee verzinne (indiaantje, roulette, ...), heel plezant.
en eigelijk ook om de kick tov mn ouders (weten het maar zijn er niet zo content mee). btw: met of zonder joint, as ge u maar kunt amuseren, he Xellent |
ik blow om stoded te worden en ik zuip om dronken te worden. Een echt diepre reden zit er niet achter. Gewoon, lol maken. vaag zijn, het dagelijkse leven anders zien onder invloed, gezelli toch?
|
ik gebruik drugs als aanvulling op een leuke dag/avond/feest/etc.
(kan ook prima zonder; drugs zijn een aanvulling, niet het doel opzich.) |
Citaat:
Ik blow voor het effect ... En het is zeker niet om stoer te doen ik vind de smaak gewoonweg zalig :D |
Citaat:
maar dat komt nog wel :P :rolleyes: |
om stoer te zijn natuurlijk
|
begonnen uit nieuwsgierigheid
als ik bezopen ben heb ik altijd weer behoefte aan pillen enzo maar neem dan toch bijna nooit meer. neem in principe om me gewoon super relaxt en vaag te voelen en rare dingen te zien. heb er in ieder geval heel veel mooie herinneringen aan overgehouden en das toch 1 van mijn levensdoelen :p toch heerlijk om je beste vrienden zaterdagavond te zien denken dat ze op hun werk zitten, telefonerend met een glas of dat ze een hond door een discotheek zien lopen om maar wat simpele voorbeelden te noemen uit de oneindige berg mooie dingen :D |
Citaat:
dat is de grootste onzin die er is, weinig mensen gebruiken drugs om stoer te zijn, dat zijn zo weinig mensen roken word wel veel meer gedaan om stoer te zijn... |
drugs is voor de stoeren
het goede gebruik ervan is voor de elite :o |
hoe ik me nu voel
daarom usen we drugs we willen verder dan normale dingen, het is spannend eva at ook van de verboden vrucht heh dus toen al deden we dingen die niet mochten.. omdat we makkelijk beinvloedbaar zijn misschien, gevoelige voor dit soort dingen.. ons echte zwakke punt misschien met seks erbij dan psiez |
ik gebruik om te experimenteren met dingen... ben nogal nieuwsgierig naar drugs zoals veel jonge mensen...
echt niet om m'n problemen te verwerken, ik zal nooit naar drugs grijpen als ik me kut voel , heb 1 keer een joint op gestoken omdat ik nogal zat te stresse mar dat doe ik nou niet meer niet nodig... drugs is lache drugs is werelden ondekken als je maar niet te ver gaat je kan mij rekenen tot de 'verstandige gebruikers' |
kweet niet, ik blow omdat ik het gewoon gaaf vind, gezellig en de sfeer enzo...hoewel het 2 jaar geleden toen ik net begon veel leuker was als nu.
ik stop er mee dnek ik. voor een tijdje dan. :) paddo's heb ik gedaan om het uit te proberen, en het was heel gaaf dus ga ik het wel nog een keer doen. ik wil van alles nog wel een keer uitproberen, geen hero of coke trouwens, dat lijkt me echt zwaar kut. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |