![]() |
Glorie in het zwarte van de nacht! + Als klare klanken klinken
Glorie in het zwarte van de nacht.
spin mijn web vangnet voor onmacht groeiend door stengels verstrikt in overbevolkte tuinen bedek edele delen met donzige veren loop weg naar levende lichten in het zwarte van de stad strek de benen ontspan de mijne laat speeksel druipen uit mondhoeken mijn nachtelijke wereld barst open donderende stemmen hemelse uitzicht de droom de realiteit die overdag ontbreekt raast door gedachten heen turquoise atmosferen met een nuance van paarse tinten wegen van zilveren fortuin creëren tumult in levens vol pracht ogen gevuld met schittering oprechte woorden uit een fonkelende gloed schoonheid is aanwezig maar vult niet aan werkelijkheid bedekt de glorie van de verstreken nacht beëindig deze verbeelding op hol geslagen illusie voor mij echter geen fictieve droom -------------------------------------- Als klare klanken klinken. ls klare klanken klinken De kleuren van de regenboog In watervallen, we verdrinken Met de klanken in het oog Als klare klanken klinken De toonaarden van de geest In gedachten, we zinken Was als het ware geweest Als klare klanken klinken De onaardse zangen kwellen In tonen, die verminken Uit de immense hemelse hellen ---------------------------------- Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. xxxx Missty :) |
Vind je te ver afdwalen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |