![]() |
Fantaseren over Celebrities..
Tijdens het masturberen...
..wel eens gedaan? (natuurlijk!) Der Hamvraag van vandaag is uiteraard: Aan wie dacht je? :) |
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Die zijn veel te onbereikbaar :o
|
Bij mij hangen fantaseren en masturberen absoluut niet samen :D Fantasieën over bekendheden (of eigenlijk meer over personages) zijn er wel, maar meer op de manier waarop je een boek leest, afstandelijker, meer platonisch. En dan euh... Jack Sparrow of Spike of Vorenus ofzo :D
|
Citaat:
|
Whahaha nee, van Buffy (wat voor genoeg mensen waarschijnlijk nog hilarischer is, maar hij heeft tenminste mooie hoge jukbeenderen en leuke armen :p)
|
Citaat:
Ik fantaseer niet over bekendheden. :) |
Neuh, ik fantaseer niet over beroemdheden. Ik verzin de personages meestal zelf :p
|
Citaat:
Dat ja |
Geen Nick Carter van de Backstreetboys toen ik 13 was iemand hier? :)
|
Nee, sorry :p (bovendien vond ik Nick Carter niet eens aantrekkelijk maar goed, ik geloof dat ik daar in de enige was :D)
|
Cameron diaz :bloos:
|
Citaat:
OT: het is meer andersom, als ik echt een hotte ster voor me zie denk ik 'oeh die zou wel bij mij in bed mogen liggen'. Natuurlijk onbereikbaar maar toch :) Voorbeeldje: Usher (als ie alleen een spijkerbroek aan heeft, omg sixpack :o) |
23 en dan nog geilen op dezelfde dingen als meisjes van 13 ;'(
|
Ik fantaseer graag over betercore. :o
Ontopic: nee. |
Citaat:
|
Niet over beroemdheden :p
|
Citaat:
|
toen ik 13 was was iedereen ouder dan 17 zoooooo oud! (overigens geilde ik toen nog nergens op...)
|
Nog nooit echt gedaan, geloof ik.
|
Citaat:
ontopic: ik doe het nooit |
;x
|
nope! nog nooit gefantaseerd over celebs
|
Aan Paradize, pfoeh lekkere celebrity :D
|
Miley Cyrus :P