![]() |
Lekkerste combinatie Swirls!
Wat doe jij allemaal door je swirl en welke smaken kies jij? Ik vraag dit omdat ik niet weet wat nou echt heel lekker is bij elkaar. Ik had eerder een Swirl, maar die vond ik nou niet echt bijzonder ofzo... Daarom wil ik weten wat jullie de lekkerste combinatie vinden!*O*
|
Ik haal echt maar 1 keer per jaar een swirl ofzo, maar als ik er een haal, neem ik altijd zo'n standaard-ding.
Ik zag dat er nu eentje met speculaas is, en als dat dezelfde is die ze vorig jaar hadden, is dat wel een hele lekkere :) |
Ik eet ook bijna nooit een swirl, maar de eerste keer dat ik er één had, koos ik ook zo'n standaard, dat was toen de Energy-swirl. En tot nog toe is dat nog de beste die ik ooit gehad heb; beide soorten ijs (vanille en yoghurt/framboos ofzo) met kiwi, meloen, aardbei en cruesli.
Ik heb verder wel eens een stoofpeertjesswirl gehad, één met speculaas en één zelfverzonnen (met witte chocola o.a.) maar die vielen allemaal in het niet bij de Energy-swirl. |
Ik neem bijna altijd hetzelfde...als ijs aardbei/framboos en citroen/passie, met smarties (of M&M's, ik heb nooit een idee wat het nu eigenlijk zijn), bruine chocoladekrullen en aardbeien. Alles gewoon meerdere keren. ;) Echt geweldig. :) (y) Soms neem ik er ook kersen bij.
Ik heb ook wel eens een standaard Swirl genomen (geen idee meer welke), maar dat vond ik een stuk minder dan mijn eigen combinatie. En aangezien het toch best duur is, neem ik nu dus weer altijd hetzelfde, want daarvan weet ik zeker dat ik het lekker vind. :) |
Ooh damn wat zijn die swirls lekker!!, ik doe er het liefst gewoon zo veeel mogelijk in :)
Meestal aardbeiframboos ijs en vanille ijs smaak... en dan er lekkere stukjes kiwi, aardbeien, meloen en kersen erdoorheen en dan met stukjes witte chocolade, Van die mini wafeltjes, M&ms en nootjes!! En in de winter hadden ze ook speculaas.. vond dat extra doorheen ook super lekker! |
Een swirl met alleen vanille-ijs, aardbeien, ananas, meloen en soms nog een fruitsoort. En heel soms witte chocolade erdoorheen maar dat vind ik niet zo geweldig.
Ik herinner me bijna niet meer wat er allemaal bij kan.. Eet echt heel sporadisch een swirl, geef mij maar een gewoon softijsje! :) |
yoghurt-vanilleijs
heel veel aardbeien speculaas (of ander koek-iets) (witte) chocola <3 |
Volgens mij is een your swil met zoveel mogelijk erin gewoon het lekkerste !!! :)
|
Volgens mij niet.
|
Sinds ik twee keer bevroren fruit heb gehad, neem ik alleen de standaardswirl zonder fruit. Speculaas of cookies is mijn favoriet *O*
|
ik vind het juist lekker als ik bevroren aardbeitjes krijg.
|
Ik vind hardbevroren fruit smakeloos en pijnlijk aan mijn gebit, dus ik niet ;)
|
Yoghurt-vanilleijs met smarties en aardbeien. Gewoon lekker simpel. :P
|
Citaat:
Maar deze Citaat:
Nu heb ik trek zeg :bloos: |
aardbeien frambozen ijs (geloof ik)
aarbeien kersen koekjes/nootjes wafeltjes |
Smarties? Geesh, die zijn me nooit opgevallen.
|
Ik had gister de speculaasswirl en die was heel lekker!:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |