![]() |
rare fantasie
ik heb een aantal rare fantasieen en ik vraag me af of mensen hier voor in zijn en die ook hebben? vind het zelf een beetje raar...
- proberen te bijten in eigen eikel - warme choco melk over mijn piemel gieten_O_ - cola fles in mijn anus steken en leeg gieten - cavia over penis strijken - lieveheersbeestjes in mijn anus proberen te stoppen...... (ja, i know:( ) - aambeien van moeder uitknijpen - ben al keer gepijpt door hond - slapende zwervers aftrekken en verkrachten (al gedaan... viel tegen)(n) - schaamhaar verwerken in brood :) - anus masseren(y) - enzovoorts...... maak me er echt zorgen over! en maak me gek boys ;) Kusjes, Henk Pietersen*O* |
ik heb precies dezelfde fantasieën! je kan me bereiken op nummer: 112, dan vragen of ze je door kunnen verbinden met de afdeling Inrichtingen Noord-Holland Noord
ik hoop snel wat van je te horen kusjes, betercore |
:D(y)
|
Das het beste!
- cola fles in mijn anus steken en leeg gieten had ik laatst ook last van maar ik gooide het weer terug de fles in! verder verwacht ik een slotje |
Fantasieën zijn natuurlijk het leukst als je ze uitvoert, en filmt. Veel succes! ;)
|
Wat een kuttopic.
|
ik wacht op de youtube filmpjes *O*
|
Ik wacht op het slotje.
|
Wat nou slotje, ik kan me er zo goed in vinden... vooral die cavia. Hoewel ik moet zeggen dat het met ons hondje ook leuk is, maar die lijkt dan ook op een cavia. Alleen heb ik geen piemel dus ik strijk 'm maar langs andermans piemels :(
|
Dit hoort op Seksualiteit :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |