![]() |
Weekend/muziek
Wat is voor jullie DÉ plek om in het weekend uit te gaan en wat voor muziek wordt er dan gedraait????
Dat vraag ik me ff af...:) |
m'n kelder
Cut your flesh and worship Satan |
--> afterparty
|
Ik bedoel eigenlijk meer,cafétjes en discotheken enzo en wat voor muziek daar dan wordt gedraait (dit is eigenlijk om m'n uitgaansleven wat boeiender te maken)
|
Citaat:
Is het niet wat handiger te vermelden waar je ongeveer woont? Ik kan wel een tip geven vanuit de omgeving van A'dam, terwijl jij in Limburg woont. Dan heb je er weinig aan, lijkt mij...toch? :) |
Citaat:
Als ze haar muzieksmaak erbij vermeld kan ze ook nog eens beter geholpen worden ^_^ |
w2,doornroosje,waterfront,melkweg,goudvishal,hmh,rotown
Soort muziek: punk,emo,hardcore,rock |
lijkt me meer iets voor the afterparty, daar gaat het vaak over discotheken
|
baroeg --- gothic (ik ben dat meisje met die zwarte kleren)
|
lieve avatar daphne!
maaruh uitgaan als ik uitgaan doe ik eigenlijk nooit... ik ga eigenlijk alleen maar naar concerten, doornroosje, w2, melkweg, 013 kom ik het meest... ow jah in vrankrijk(a'dam) is het wel koewl en ik heb het in kobus(zeeland nbr) oowk wel koewl gehad vorig weekend, ow jah van muziek is het gewoon echt van alles... alleen de top 40 van nu nie echt maar oudere liedjes wel zeg maar.. |
Citaat:
jezus, stap de baroeg binnen, kijk om je heen, en zie: allemaal zwarte kleren... |
oude fabrieken/kraakpandjes: goa/acid/electro
syndroom/steeple/twieoo/e.a. : goth/wave/electro kinky star/ charlatan/...: alles door elkaar (veel reggae/ska/wave) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag zonet op lifestyle haar foto en trek mijn opmerking in...
mijn excuses |
Citaat:
Ja,in de Baroeg ben ik welleens een paar keer geweest,is wel gezellig. Toch bedankt voor je tip:) |
Citaat:
En waar ligt dat allemaal ongeveer??? En Rotown is errúg gezellig ja,daar kom ik vaak. |
Citaat:
doornroosje - nijmegen waterfront - r'dam melkweg - a'dam goudvishal - arnhem hmh - a'dam rotown - r'dam nighttown - r'dam effenaar - eindhoven zow daar komen ik en iemow-kor wel eens/vaak ik ben alleen nog nooit in effenaar geweest. |
alternatief voor effenaar in eindhoven zijn toch wel
altstadt en de bakkerij |
Citaat:
|
Tsss
Wat zijn sommige mensen toch... sja. OOOHHH PUULIIIEEEZZEEE sja ik ben dat meisje met zwarte kleren en ik heb ook nog eens zwart haar nou moet ik toch wel te herkennen zijn? |
Oh natuurlijk!
Stom.. Dan kan ik haar niet helpen ben ik bang... Citaat:
|
Citaat:
Ja, vast wel haha :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*verdenkt secreet*:p |
Het moraal van dit verhaal???
Wat zijn de nou goeie plekken om uit te gaan??? Ik heb wel een PAAR goeie tips gehad,maar iedereen gaat toch wellis uit enzo......share it with me!!! Dan kom ik ook nog eens een keer verder dan mijn neus lang is... hahhaha:) |
Totum in almere..!!! punk, metal, rock, ska allezzz... egt zoowwww kewliez....
|
Thanx,toch nog een tip gehad hahahaha
|
gooi dit alsjeblieft op the afterparty, hier heb je er toch niks aan. Tenminste als je niet van alternatieve muziek houdt.
maar goed. Ik ga meestal naar tentfeesten en daar draaien ze trance, skihut en ontzettende boerenmuziek (normaal, BZB, jovink, WC experience) Prachtig dus. Als er niks te doen is in de buurt gaan we meestal naar de ster in Nieuwkuijk. Daar staan we dan boven. Daar draaien ze top40 en trance. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |