![]() |
Dierendag: (hoe) verwen jij je huisdier?
Vandaag is het werelddierendag. Ik ben benieuwd of, en zo ja hoe, jullie je huisdier extra verwennen.
Ikzelf heb alleen maar guppies en kan die eigenlijk niet extra verwennen. Maar ze hebben weer een schoon aquarium en een nieuw plantje :) Hoe zit t met jullie? |
Ik heb vandaag een dier uit het asiel gehaald.
|
Ik doe niet aan dierendag. Die beesten hebben er geen besef van en ze worden al genoeg verwend.
|
niet
|
ik heb een poezenmand en poezensnoepjes gekocht.
|
Ik heb gisteren mijn huisdieren helemaal niet gezien maar een van de vissen van mijn zusje heeft besloten dood te gaan. Daar is hij nu overigens nog steeds mee bezig.-O-
|
Doe er niet speciaal iets voor.
M'n hond krijgt wel een extra kauwstaafje ofzo, niets overdreven.. |
Ik heb toevallig op dierendag de kooi schoongemaakt, maar verder...
...m'n broertje is op die dag jarig, vind ik veel vierenswaardiger. |
Nah ja, wij hadden nog zo'n, uhm, "poezenverrassingspakket" thuis liggen, dus. Compleet met muisjes en balletjes enzo.
|
Ik vind het echt idioot om dingen te kopen voor dierendag, alsof onze hond enig benul heeft van data of het principe van een feestje. Of dat ie zou snappen dat het eenmalige verwennerij is.
|
Ik heb niets aan dierendag gedaan al is het alleen maar omdat ik niet kan bedenken wat ik meer voor mijn 10 cavia's kan doen dan ik nu al doe.
|
Wij waren het eigenlijk helemaal vergeten. Maar in de middag dacht ik er toevallig aan omdat er iets over op tv was geloof ik dus toen heeft mijn moeder toen ze boodschappen deed snel nog even iets lekkers voor onze katten en hond gekocht, maar verder niet echt iets speciaals.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |