![]() |
moderne wiskunde
hoi mensen
ik werk met moderne wiskunde editie 9 havo/vwo 2 ik ben nu bij hoofdstuk 2 kan iemand mij de uitwerkingen geven het is niet omdat ik lui ben maar zodat ik thuis kan nakijken zodat ik op school in de les gelijk weer verder kan met het huiswerk van die les alvast bedankt linkkie3 |
Ofwel moet je zelf gewoon oefeningen proberen maken, daarvoor heb je helemaal geen hele uitwerkinen nodig (en ik gok dat ook in Nederland er wel einduitkomsten in de boeken staan, zodat je toch enige controle hebt). Dat is juist het doel van huiswerk: dat je zelf eens werkt en dus in de volgende les ook gewoon kan volgen.
|
Citaat:
IMO is het wel fijn om je antwoorden na te kunnen kijken om te kijken of je het snapt. Moderne wiskunde heeft geen uitwerkingen, ook geen einduitkomsten, in het boek staan, alleen van de toets aan het eind van een hoofdstuk maar dat zijn slechts drie vragen per hoofdstuk meen ik me te herinneren. @ts ik weet niet hoeveel antwoordenboekjes beschikbaar zijn, maar misschien kun je vragen of je het mee naar huis mag nemen en anders voordat de wiskundeles begint het boekje even lenen en op school je antwoorden nakijken |
@eva: mijn lerares is nogal streng dus denk ik niet dat ze toe zal stemmen toch bedankt voor het denkwerk
|
Citaat:
via onderstaande link kun je ze bestellen http://www.noordhoffuitgevers.nl/ en dan klik je op catalogus linksboven, vervolgens op voortgezet onderwijs, exact, wiskunde, etc ik heb hier alvast even de prijzen voor je neergezet 978-90-01-60435-6 Moderne wiskunde 9 havo/vwo 2a antwoorden €9,75 978-90-01-60427-1 Moderne wiskunde 9 havo/vwo 2b antwoorden €9,75 978-90-01-60449-3 Moderne wiskunde 9 havo/vwo 2a uitwerkingen €13,00 978-90-01-60454-7 Moderne wiskunde 9 havo/vwo 2b uitwerkingen €13,00 |
wordt een beetje prijzig maar misschien doe ik het wel
bedankt voor je hulp |
Citaat:
succes ermee (y) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |