![]() |
Ruitenwissers
Ik wist geen betere plek dan dit.
Gisternacht heeft een of andere klootviool mijn ruitenwissers van de auto gebroken. Niet reparabel, dus er zullen nieuwe ruitenwissers moeten komen. Nou heb ik al even op marktplaats gekeken, maar toen rees bij mij de vraag. Zijn ruitenwissers universeel of heb ik echt typische nodig? Pffff. [edit] Ik bedoel dus, kan ik er 1 van marktplaats nemen (van een vergelijkbare auto), moet ik naar de autospciaalzaak of moet ik de dealer bellen. |
Ruitenwissers zijn op zich universeel. Het enige waar je op moet letten is de grootte van die dingen, dit staat als het goed is in het boekje van je auto.
|
Ik heb al een oplossing gevonden, er staat een auto zoals die vanmij op de sloop (y)
|
Dat dit nog voorkomt -O- Wat een raar gedrag.
Met de Picasso hebben we wel eens het probleem gehad dat er nét niet het juiste maat blad aan één kant was opgezet. Dat leverde toch behoorlijk wat problemen op. |
Ja triest he? (n) Maar gelukkig een redelijk eenvoudige (en duidelijk goedkopere) oplossing gevonden.
|
Wat een kutstreek (n)
Zou inderdaad even op de sloop kijken.. |
Succes! Was net een lantra binnengebracht donderdag. Voel me heel stoer want ik heb het zelf gefixt :cool:
|
(y) :cool:
|
Lekker lullige actie, zeg (n) Ik zou overigens geen halfords ruitenwissers kopen, mijn ervaring daarmee is dat dit van die 'schraap-wissers' betreffen. De Brezan haal ik met meer succes ruitenwissers (en niet belachelijk duur).
|
heb het al gefixt! *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |