![]() |
Functie: Automatische quote bij snel reageren
Zoals de naam al zegt, als ik op het knopje druk van snel reageren op dit bericht zou ik het fijn vinden dat hij het bericht ook automatisch quote, nu moet je dan eerst weer een vinkje aanzetten. Kan dat vinkje niet automatisch aanblijven?
|
*test*
edit: je hebt gelijk. :) |
Waarom druk je niet gewoon op 'quote' dan? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat lijkt mij ook maar ik heb met het technische deel van het forum verder weinig te maken. Daar moet je M@rco of Jon voor hebben. Die kunnen dit vast heel snel fixen maar dat weet ik dus niet zeker. ;)
|
Hm, dat knopje van citaat in reactie opnemen doet het bij mij helemaal niet :S Hoe kan dat nou weer dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat knopje doet het prima als je op het http://forum.scholieren.com/images/b...quickreply.gif icoontje bij een post klikt. Als je dat niet doet weet hij natuurlijk ook niet welke post hij dan moet quoten.
|
Citaat:
Edit: ah, ik zie het. Maar dan kan die toch wel automatisch aangevinkt zijn nadat je op dat dingetje hebt geklikt? |
Oh ja. Nou, vooruit ;)
|
Citaat:
|
Misschien ligt het aan het geel, maar bij mij werkt het niet :p
|
Bij mij is het dat sowieso een hoop quotefuncties niet goed werken, ook de multiquote.
|
Ah check! Kijk dan is het best handig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kwaliteit van leven verbeteren in 10 seconden (y):o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. :)
|
Bij de Verdana versie is de automatische quote bij snel reageren nog niet standaard aangevinkt.
|
Nu wel!
|
Koekjes voor de snelle reactie! <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |