![]() |
[WI] Casio Grafische Rekenmachine
Ik heb een probleem met mijn Casio CFX-9850GB Plus en ik hoop dat er hier een technicus is die me kan helpen :P
Bij het Main Menu ga ik naar Graph om een grafiek te tekenen. Dan voer ik dus iets in om een grafiek van te maken en dan druk ik op F6 voor Draw en dan krijg ik dus te zien 'Ma ERROR'. Ik kan dus geen grafiek tevoorschijn toveren. Help!!! |
Ma Error wilt zeggen dat er ergens in de uitdrukking van je functie een fout staat (hij kan je mathematics/wiskunde niet begrijpen, wilt het eigenlijk zeggen). Welke functie had je willen plotten?
|
Dus ik begrijp dat je bedoelt dat ik niet het goede ingevoerd heb om een grafiek mee te kunnen maken? Ik wilde eigenlijk niks ontplotten, maar omdat ik hem net tweedehands heb overgenomen wilde ik gewoon het een en ander proberen.
Zou je iets willen noemen wat ik kan invoeren voor een Graph (grafiek) om te kijken of hij het wel doet? (Heb er nog niet zoveel verstand van :P) |
Dat verandert het een en ander: doe gewoon eens een reset (bij Casio vaak een P-knopje op de achterkant). En verder eens een handleiding op de site van Casio zoeken :)
|
Bedankt (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |