![]() |
Hij laat niets meer van zich horen
Ik was op een feest van een vriendin, en daar heb ik met een super leuke jongen gezoend!:bloos:
de dag na dat we gezoend hadden smste hij: ik vind je een super leuk meisje, en wil snel x afspreken:). en nu een paar weken later laat hij ineens helemaal niks meer van zich horen..:'( hij reageerd niet op mailtjes smsjes krabbels & ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan, wie heeft dit ook wel eens eerder mee gemaakt en heeft tips!? groetjes.. |
Misschien is een jongen die alleen met je gezoend heeft niet gelijk geinteresseert in je. De dag na een zoen vond hij je nog interessant, ondertussen is zijn normale leven weer verder gegaan en is hij je vergeten. En als je zo bij hem aandringt vind hij waarschijnlijk alleen maar dat je een overromantische aandachtvrager bent.
Tip: Ga niet zomaar met iemand zoenen. Ga eerst eens een relatie aan en leer de ander kennen voordat je speeksel uitwisselt. Dan weet je ten minste zeker dat je de eerste zoen krijgt als hij van je houdt. Tip2: Ga er niet van uit ALS je dat soort gedrag vertoond, dat je de dag daarna gelijk met interesse wordt behandeld. Wordt niet verdrietig en bang als je een keer in de steek wordt gelaten door zo'n player. Ik denk zelf dat iemand die in het wilde weg met anderen zoent nog niet klaar is voor een echte relatie. |
Niet meer achteraan gaan. Waarschijnlijk was jij leuk voor een avondje en omdat hij het lullig vond om niets meer te laten horen, smste hij je. Geen aandacht meer aan bestedene en zéker geen stalkeractiviteiten uitvoeren. :nono:
|
Citaat:
Jij zoent alleen maar met mensen die van je houden? Dan ben je wel lang bezig! Nog beter: wachten met zoenen tot na het huwelijk (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een zoen hoeft niets te betekenen, dus ga er maar niet vanuit dat het iets wordt
|
Het is een man, die doen dat soort dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, wanener je voor een keer met iemand zoent, zit daar nog niets aan vast. Waarschijnlijk vond ie je wel oké, maar meer ook niet. Lekker laten gaan dus, uiteindelijk was ie toch niet zo superleuk. Op naar de volgende.
Zelf zoen ik ook regelmatig met verschillende personen tijdens het uitgaan (wanneer ik geen relatie heb dan). No prob, als je maar in je achterhoofd houdt dat het meestal niets betekend en dat het hormonen zijn die je voelt, niet meer dan dat. Ik ben eigenlijk te ongeduldig of te lui om te wachten met zoenen tot ik iemand goed ken, sowieso hoort voor mij zoenen bij dat ontdekken van elkaar enzo. Dus. |
Citaat:
Ik vind het eerder normaal dat er eerst wat dingen gebeuren tussen 2 mensen en dat ze pas daarna iets met elkaar beginnen. :| |
Citaat:
(n):D |
Een tip: bestook hem niet van alle mogelijke kanten. Ik zou er echt helemaal gek van worden, een sms (of 2 desnoods) is wel genoeg hoor!
|
hij was geil, maar nu niet meer
|
Citaat:
i agree with this of hij moet gewoon héél veel vriendinnen hebben. |
Ja, waarschijnlijk heeft hij gewoon al een andere chick.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |