![]() |
Spiegelmomenten
Waar letten jullie op als jullie in de spiegel kijken? Bijv. de lelijke dingen...
|
huid & haar.
|
Of ik mezelf wel goed geschoren heb.
|
De topic is verplaatst naar L&G en niet-serieuze reacties zijn verwijderd. Dus een nieuwe kans!
Ik kijk vaak of m'n haar wel leuk zit, of m'n make-up wel goed aangebracht is, of ik niet dik lijk in m'n kleding. Zoiets. |
op mn heupen, op mn gezicht en mn haar.
|
Of m'n haar wel goed zit en of m'n make-up nog op z'n plek zit.
|
Of ik niet dik lijk, of m'n haar en make-up nog goed zitten en of m'n puistjes niet teveel opvallen.
|
Of mijn buik niet te dik lijkt en of mijn haar nog wel goed zit.
|
Of m'n haar zit en of er geen makeup meer onder m'n ogen hangt na het douchen
|
Op m'n houding, of ik wel rechtop sta.
|
Gezicht in het algemeen (kijken of ik er niet moe ofzo uitzie)
|
Haar en huid, want mijn huid wil nog wel eens gekke dingen doen.
|
Of m'n haar zit denk ik
|
Haar, ogen, kleding, algemene indruk. Denk ik.
|
Of m'n haar een beetje acceptabel zit, en verder ligt het geheel aan waar ik me op dat moment 'zorgen over maak' - als ik niet weet of m'n klerencombinatie leuk is, kijk ik daarnaar, als ik me afvraag of ik niet per ongeluk mascara naast m'n oog heb gesmeerd in plaats van op m'n wimper, dan kijk ik daarnaar... lijkt me logisch.
|
Mijn gezicht in het algemeen, mijn wenkbrauwen in het bijzonder.
Mijn haar accepteer ik meestal maar zoals het erbij hangt :P |
Ik heb op mijn kamer een grote spiegel op de deur, dus dan kijk ik naar het 'totaalbeeld'. Bij andere spiegels kijk even of mijn make-up nog goed zit en of mijn haar niet alle kanten op zit :P
|
Eerst men haar, dan kijk ik eens van opzij, en dan naar men gezicht (make up ed.. )
|
Nergens op eigenlijk? Niet specifiek althans, meestal op of m'n rokje niet per ongeluk in m'n panty zit, en op of ik geen mascaravlekken onder m'n ogen heb.. maar ik vind spiegels wel leuk vaak.
|
haar, huid, kleding, buik...
|
Ik kijk wel in de spiegel tijdens het scheren, maar kan niet zeggen dat ik echt ergens specifiek op let :confused: (behalve of ik geen stukjes heb overgeslagen ;))
|
Naar mijn gezicht of ik minder ukkels heb , naar m'n haar en naar m'n heupen ofdat ze niet dik uitkomen in een broek ofzo. en ofdat mijn t-shirt niet doorschijnend is
|
ik kijk of ik iets zie wat anders is dan mijn standaardbeeld.
|
mijn haar, of mijn oogpotlood/mascara niet onder mijn ogen is beland (ik wrijf nogal veel) en natuurlijk hoe cliché ook of ik niet dik lijk. Alleen mijn buik eigenlijk, de rest is prima en niet echt veranderlijk.
|
op mijn haar (vooral belangrijk) en myn gezicht. of er nix raars op zit ofzoiets.
|
Naar het geheel. Ik bekijk mezelf gewoon.
|
Mijn haar, buik, benen, puistjes en naar m'n make-up
|
Of ik er dik uit zie. Of ik puisten heb. Of ik puisten goed heb weggewerkt. Hoe mijn haar zit. Dat soort dingen.
|
Als ik in de spiegel kijk, kijk ik naar m'n tanden.
|
Gezicht en haren.
|
Citaat:
|
op mijn lichaam, of ik niet te dik lijk in mijn kleren enzoo,
|
of me kraag goed zit en natuurlijk me haren.
|
meestal kijk ik naar m'n decollete, m'n tieten en m'n bovenarmen
|
Haar en eventuele puistjes.
|
of mn neus van voren zit en niet opzij :)
|
Ik vraag me trouwens ook iets af. Een vriend van mij is echt super ijdel, echt niet normaal. Hij zal ook altijd gebruik maken van spiegels/ramen etc om naar zichzelf te kijken. Als hij dat doet, tuit hij zijn lippen altijd (onbewust). Ik heb hem er heel erg om uitgelachen. Op een dag keek mijn zus naar mij toen ik mijn make up op deed, en nou blijkt dat ik mijn lippen ook altijd onbewust tuit. Ik besloot er bij andere mensen op te gaan letten, en het valt me op dat vrij veel mensen dit doen. Mijn zus doet het bijvoorbeeld ook.
Doen jullie dit ook? |
buik, gezicht, mijn haar
|
Hoe ik er overall uitzie, of ik nog wat aan mijn haar kan doen of of mijn make-up is uitgelopen. Maar eigenlijk vooral naar het geheel.
|
Citaat:
|
Citaat:
In welke normale kop komt zoiets nou op? Daar moet je toch Noddy voor heten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |