![]() |
|
Ik vind je werk tof, vooral omdat je voor meerdere stijlen gaat en meerdere onderwerpen in plaats van elke keer weer hetzelfde genre. Als ik naar het fantasy-achtige kijk; word je door boeken/verhalen/films geïnspireerd of kom je er compleet zelf mee?
|
ik vind er ook echt best toffe dingen tussen zitten, deze bijvoorbeeld:
http://img370.imageshack.us/img370/1010/photo174oz6.jpg <3 maar hey, waarom ben je nog scannerloos? :bloos: |
Ik ben wel fan van je werk hier, hoewel sommige soorten monsters niet echt mijn ding zijn ;) Het kleuren (gebruik je potloot?) vind ik niet altijd even mooi, opzich zou je daar denk ik meer mee kunnen. Wat meer contrast, diepte etc zodat je wat meer leven krijgt door wat schaduwidee kan denk ik best mooi zijn. Zoals bijvoorbeeld dat rode draakachtige wezen, voor mijn gevoel valt zijn kop nu een beetje weg tegen de rest van het lichaam.
|
Citaat:
@ecnelis, mja geen idee, maar je hebt gelijk de kwaliteit van deze foto's zuigen hard @ Ieke, ik zal er nu 1 maken + aan je tips denken kijken of t beter word :) en ja potloden |
Haha dat beestje (1e post laatste afbeelding) zn pootje is echt geniaal :P
Mja, erg goed allemaal, alleen je moet echt scannen, want soms wordt nu het perspectief heel gek door de hoek van de foto :o |
Met die fantasietekeningen laat je zien dat je goed kunt tekenen, maar persoonlijk word ik er niet warm of koud van. Je beestjes daarentegen...(y) Die piguinachtige vogel in kleur vind ik erg mooi en dat laatste beest (met/zonder poot) heeft echt karakter!
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |