![]() |
Alle Godfathers op tv: HIAHAAAAA
Hiaaaaaaa vanaf volgende week wordt er elke week een Godfather voor de helft uitgezonden!!!!!! Just to lett you know...
|
ja ik zag t vandaag :) jeeeeeh
alleen 1 probleem, ik kan ze geen van allen kijken omdat ik niet thuis ben :'( whehe *ok tis bijna kwart over 1 snachts en ik verveel me ok? :P* |
Euh, per week een helft? :S
|
Deel 1 wordt a.s. zaterdag en zondag uitgezonden op rtl 5. Dus in twee delen. Commerciele prut (n)
|
leuk.. maar ik heb ze toch op dvd :)
|
ik ben er dan geloof ik ook niet, alle weekenden...
deel 1 heb ik gezien, de anderen nog niet. mn vriend heeft wel de dvd box dus ik kan ze nog wel bij hem gaan kijken. :D wij wilden ze allemaal gaan zien nadat we deel 1 hadden gezien, wilden we deel 2 en 3 huren, waren er nie meer enzo, dus toen toch maar de dvd box gekocht omdat we ze graag wilden zien, net nadat hij die gekocht had hoorden we op tv: nu alle 3 de delen op tv! wij echt zo van neeeeeeee :rolleyes: ..:) |
Citaat:
zal wel op zaterdag helft 1 van deel 1 zijn en dan zondag helft 2 van deel 1 ofzo... |
Citaat:
Ik heb ze geen van alle gezien en ik wil ze allemaal zien. Dus ik neem ze op :). |
Beter in twee delen uitzenden dan een onderbreking voor Hart van Nederland. Dat is de voornammste reden waardoor ik vrijwel geen films meer kijk bij SBS6. Stelletje idioten...
|
ik heb de trilogy op VHS
meesterlijke film.. boek ook trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
maar leg eens uit dan? |
Citaat:
Vind het sowieso gaar dat ze het splitsen in zaterdag een helft en zondag een helft :( Slaat weer helemaal nergens op... |
Citaat:
Mijn broer vond de film daarentegen geweldig. Achja, het zal wel aan mij liggen :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |