![]() |
Jezelf mooi vinden
Op welke momenten vind je jezelf mooi?
|
dr is een onderzoek geweest, en het schijnt dat vrouwen zichzelf het mooist vinden en dat ook uitstralen als ze eisprong hebben. zoiets. ik vond het geweldig:D
|
Zou nog best eens kunnen kloppen - ik vind mezelf op dit moment ook het mooist (qua gezicht dan) en de eisprong zou ongeveer nu moeten zijn...
Verder vind ik mezelf over het algemeen ook gewoon mooi als m'n haar zeg maar gister gewassen is, dus dat er één dag overheen is gegaan. Dan zit het gewoon het best en dan voel ik me ook goed. ^^ En ik neem aan dat ik dat dan uitstraal. |
Als ik goed gegeten en geslapen heb. Ik zie anders vrij snel bleek :P
|
Het ligt geheel aan de spiegel, belichting, mijn kleding, of m'n haar net gewassen is of niet.. maar eigenlijk vooral aan of ik me goed voel over mezelf op dat moment :D
|
Ik voel me bijna altijd mooi, eens in 3 maanden kan het eens voorkomen dat ik me niet zo mooi voel, dat duurt meestal 3 minuten:rolleyes:
|
Als mijn vriendje naar me kijkt. ;)
|
Als ik in de spiegel kijk.
|
Als ik mooie kleren aan heb en mijn haar goed zit (lekker oppervlakkig:D)
|
Citaat:
|
altijd, behalve wanneer ik net uit bed kom terwijl ik lang uitgeslapen heb. Dan voelt mn gezicht vies en vet, mn haar voelt vet en zit meestal in de war, kben zweterig, en heb een vlekkerig gezicht.
|
Eigenlijk altijd wel. Maakt niet uit hoe ik eruit zie. Ik ben ik en ik ben mooi en vind mezelf dus ook altijd mooi.
|
in de zomer - een beetje gebruind, mn haar lichter, sproetjes, en ik zit in de zomer ook veel lekkerder in mn vel.:)
|
nooit(n)
|
Bij kaarslicht als ik in bad ben geweest en weer gedroogd en ik heb een heel mooie jurk aan. Maar ik weet niet of dat anders is als ik mijn eisprong heb, want ik heb geen eisprong. De ring gaat dat tegen. Ik heb toch het gevoel dat ik iets mis. -O-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |