![]() |
Lang niet meer gezoend..
Ik heb al een half jaar niet meer gezoend en ik denk dat ik het niet meer kan
ik ben bang dat het nog heel lang gaat duren voordat ik weer met iemand ga zoenen want ik weet niet hoe je moet beginnen. Ik vind ook nooit de juiste persoon en ik denk dat die jonge dan gaat zeggen dat ik niet kan zoenen en daar ben ik vooral bang voor |
... :D
Leer eerst eens op het juiste fora te posten :p Verder ben je vast een undercover, maar goed, geef het de tijd, het komt vanzelf wel. Niet iedereen is er even vroeg bij en laat zoenen is echt geen schande. |
Dit hoort inderdaad niet op Beleidszaken, maar op Liefde & Relatie, waar ik het dus ook naar verplaats.
|
Ik heb wel eens bijna een jaar niet gezoend en ik was het niet verleerd hoor. Zolang je rustig aan doet, niet kwijlt en je tong niet als een bezetene heen en weer gaat bewegen (en niet stijf houdt) dan zal het allemaal wel goedkomen hoor. ;)
|
Jup, komt wel goed, over dat soort dingen hoef je je eigenlijk niet druk te maken. Ontspan en 't komt vanzelf goed.
|
Ik heb wel eens 14 jaar niet gezoend, en dat leverde geen problemen op.
|
Volgens mij is zoenen met iedere persoon toch weer anders, omdat iedereen andere dingen gewend is en andere dingen lekker(der) vindt. Maak je niet zo druk ^^
|
Toen je voor het eerst zoende dacht je vast 'Was dit het nou waar ik me zorgen over maakte?'
Denk maar aan dat gevoel: toen ging het toch ook vanzelf! Bleek je het ook te kunnen, terwijl je het nog nooit had gedaan. Dus maak je er geen zorgen om. |
Zoenen gaat vanzelf. Je hoeft het niet te leren. Althans, dat hangt van je partner af..
|
Nou.. de eerste keer dat je zoent is het toch wel ff anders hoor, je wordt er toch beter meer naarmate je meer ervaring krijgt. Maar tis niet dat als je een tijdje niet zoent dat je het dan verleert. ;) Denk ik dan :P
|
het gaat idd vanzelf! Je hebt vast wel iemand in je vriendengroep of op school die je leuk vind! Vraag hem uit voor wat drinken, of ga met hem naar de bios!
En dan bij het afscheid of tussendoor als hij het niet doet zoen je hem! en tadaaaaaa je hebt gezoend en wie weet een vriend! nou gegroet!:evil: |
gewoon oefenen!
|
Zoenen is net als fietsen, je verleert het niet zo snel :p
|
Voor mij is het al behoorlijk wat langer dan een half jaar geleden, maar ik ben het ook niet verleerd hoor. Je moet er sowieso niet al te veel bij nadenken, dat gaat vanzelf wel.
En trouwens, je bent 15, maak je niet zo druk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |