![]() |
Wat eten we vandaag? #18
Vorige was vol eh :o
|
wij aten een griekse schotel (zat aardappel, rundvlees, uitjes en andere groenten in) best lekker!
en bananen vla toe |
Goulash (y)
|
Gisteren: bami
Vandaag: gepaneerde varkensschnitzel, peultjes en gekookte aardappels. |
Pizza geitenkaas.
|
mango chicken curry (y)
|
Zuurkool :) met rookworst en spekjes
|
Roerbakmie met een gebakken ei
|
krieltjes met jus, boterboontjes en een hambiurger
en aardbeien vla toe |
Jumbo maaltijdsalade geitenkaas (Pasta, veldsla, geitenkaas, honing, pijnboompitten).
|
Preistampot. (y)
|
Gepaneerde varkensschnitzel, gekookte aardappels en spinazie a la creme.
|
Gisteren: andijviestamppot met kaas en tomaten-fetasalade.
Vanavond: pizza uit de vriezer (en daarna de oven :p), want tentamentijd dus geen zin/tijd om te koken. |
Worstje, sperziebonen en gebakken aardappels en champignons.
|
patat, een kaassoufle en salade :o. ik weet even niets anders en ik wil snel eten!
|
Ik heb net een restje spaghetti op :)
|
aardappels met jus, sperzieboontjes en een runderlapje
en perzik yoghurt toe :) |
Citaat:
Pas nogwat? OT: Een iets minder gezonde en voedzame maaltijd, maar ik hou niet van alleen eten en het maakt me lekker niet uit wat jullie er van vinden: Ik at pitabroodjes met een beetje uit, paprika, mozzerella, champignons en tomaat. En als toetje heb ik heeeeeele fijne appelkaneel yoghurt en ik heb er acaii power fruit coolbest bij gedronken! |
Citaat:
En het valt toch nog wel mee?:) Appel/Kaneel yoghurt is idd lekker!(y) ot: stamppot met magere rookworst en campina vlaflip met zo'n rood sausje erdoor na. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach ach ach :) Het was wel lekker trouwens en optimel is geweldig ;) OT: gisteren heb ik kip madras uit een pakje gegeten |
Spaghetti met cherrytomaatjes, basilicum, kip, knoflook en geitenkaas.
En gisteren at ik bij De Werf in Leuven; bloemkoolsoep, daarna een wrap met gestoomde groenten en gehakt, en als toetje tiramisu. (en ook nog verse chocolademelk; warme melk met stukjes chocolade die je er nog in moest gooien). En dan lekker met een fleecedekentje om op een mooi plein op het terras en alles bij elkaar voor maar 12 euro per persoon. Ik hou echt van De Werf. <3 |
Ik ga naar de Mac vanavond :o
En bij deze mac hebben ze tenminste gewoon de groenteburger, dus die neem ik. En dan nog een griekse salade erbij denk ik :) |
Pasta caprese (penne rigate, pesto, cherrytomaatjes en mozzarella) met pijnboompitten enz..
|
Couscous (courgette, wortels, tomaat, mais, champions) en tofureepjes. Chocoladevla toe.
|
Uhm.. Ik denk niet veel, moet werken. Zal een broodje kroket oid worden.
|
Spaghetti met verse tomatensaus, tomaat, ui, wat peper, courgette & stukjes Quorn. Eindelijk weer een normale maaltijd:)
|
andijviestamppot metjus en een rookwrost
en vanillevla toe |
Penne met roomsaus, pesto, tomaat, pijnboompitten en hamreepjes :)
|
|
Gisteren: volkoren macaroni met kaassaus, spekreepjes en champignons
Vandaag: gekookte aardappels met hollandse gehaktschotel (met rundergehakt, wortel en champignons) |
penne rigate bolognese met geraspte kaas erover gestrooid
en lekkere citroenkwarktaart yoghurt toe |
Een verse steenovenpizza met geitenkaas, pijnboompitten en rucola <3 En daar ga ik lekker heel lang van genieten, want ik heb er al sinds maandag zin in en ik heb lekker de grote variant ipv de kleine genomen :o
|
Een broodje falafel :)
Hoe slecht/ongezond is dat nou eigenlijk? Ik bedoel: er zat echt wel veel sla, tomaat enzo op en geen saus dus zo heel erg ongezond kan het dan toch nooit zijn? |
Het is gefrituurd, dat is het enige ongezond eraan. Verder zijn het gewoon kikkererwtenballetjes in een broodje met wat groente :)
|
Meergranen ciabatta met kruidenkaas en gegrilde courgette&aubergine.
Want trein. |
Citaat:
|
Tagliatelle met spinazie, ei en blauwe kaas.
|
Citaat:
vandaag zelfgemaakte pizza :) |
Zelfgemaakte volkoren pizza.
|
Gebakken aardappelen, broccoli en een groenteburger met ketchup.
|
Bagels en andere broodjes.
|
Valess mediteraan met rosti en prei a la creme :)
|
Ga straks spaghetti met spaghetti groente (ui, paprika, prei), strooienkaas en basilicum pastasaus maken :)
|
Citaat:
Vanavond trouwens stamppot boerenkool met spek hmmmjamjamjam *O* |
gebakken krieltjes met tomaten ketchup, sperziebonen en een biefstukkie
en appeltaart yoghurt toe (Y) |
Boerenkool met rookworst.
|
Vandaag was het een pizza funghi
|
Vanavond uiteten met m'n vriend & moeder
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |