![]() |
Durex Silver
Hallo iedereen
Ik heb laatst durex silver gekocht en zou volgende week voor de 1ste keer sex willen hebben. De omtrek van mijn penis is 12,5-13 cm. En de nominale breedte van de condoom is 56 mm. Gaat deze passen of gaat hij te groot zijn? Graag jullie mening. Groetjes |
omtrek van 13cm? Das een hele jaap dan :D
|
Niet de diameter he :p
Heb de ronde gemeten als het zo duidelijker is :p |
ik gebruik volgens mij ook van 56 mm maar mijn piemel 15 cm in omtrek en dan zit ie vrij strak :)
ik weet het niet misschien moet je het gewoon proberen? |
Citaat:
Ok dank u. Dan hoop ik dat het voor mij ook gaat lukken. ;) |
Diameter x pi, of 2 x pi x straal, is het niet? 56 x 3,14 is bijna 175 mm, oftwel 17,5 cm omtrek wat zo'n condoom zelf zou moeten hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar passen is een relatief begrip natuurlijk, al helemaal bij iets elastisch. |
Citaat:
|
Sowieso, koop condooms van tevoren en oefen om te doen. Bespaart gezeik.
|
56 mm is niet de diameter, maar de breedte als de condoom platgedrukt is. dus 2x nominale breedte is omtrek (11,2 centimeter). Maar een condoom kan heeeeeel veel rekken dus wees niet bang dat ze niet passen ;)
|
Citaat:
Ik vind het ook altijd zo raar dat mensen zeggen dat ze knellen. :s Heeft diegene dan n lul van was ofzo. :confused: |
Dat zal ongetwijfeld prima passen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft natuurlijk ook niet meteen de gaan neuken als je een condoom wilt uitproberen, bij aftrekken en pijpen kom je ook een hoop te weten. Trek maar eens aan het reservoir als je hem omhebt. |
past makkelijk hoor, ik pas er met mijn 4cm omtrek ook in ;)
|
Mijn hoofd past er zelfs in
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |