![]() |
wie is er wel eens op tv geweest?
Idols, popstars, x-factor, lingo, rad van fortuin? Wie is er wel eens op tv geweest en met welke programma? Ik nog nooit, ik ben veel te bang dat is ik iets stoms zeg en dat het wordt uigezonden bij de wereld draait door!
|
Niet in een programma, wel in een reclame. Ik ben een keer een extra geweest in ene reclame voor de NSGK (Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind) waarin ik met een collectebus langs de deuren moest. Jochem van Gelder presenteerde de boel. Ik heb het spotje zelf helaas nooit op tv gezien, het werd maar heel kort uitgezonden, alleen vlak voor de collecteweek :(
|
Bij Ome Willem :D
|
Tig jaar geleden eens bij Telekids. Was best wel geinig om dat eens live mee te maken.
Plus ik mocht de deur sluiten wanneer de hele klas binnen was \o/ |
Bij Telekids, en Carlo kwam naast me zitten en was echt helemaal niet aardig :o
Verder een keertje op 't Jeugdjournaal met de hele basisschool. En een jaar geleden op RTL4 bij Editie NL doordat ik op straat ineens een camera op m'n snuit kreeg :D (Ik moest iets zeggen over Limburg als nieuw land ofzo :D ) |
ja carlo is helemaal niet aardig, op tv niet, maar in het echt al helemaal niet(N)
|
Ik ben weleens gestraatinterviewd door AT5, over het paddoverbod.
|
oja, ik mocht een keer het at5 weer presenteren, maar ik moest naar college en had dus geen tijd
|
Een keer bij 6pack lang geleden :)
|
Mijn zus is lang geleden bij telekids geweest met Polly de hamster, in de tijd dat de RTL4-studio - of eigenlijk moet ik RTL Veronique zeggen - nog bestond uit een huiskamer in Bertrange, Luxemburg. Dat waren nog eens tijden. (y)
|
Bij piets weerbericht. ik heb maar stug de andere kant opgekeken, al ging dat niet zo makkelijk omdat ik bij de start van een hardloopwedstrijd stond. verschrikkelijke gast is het.
|
Ten tijde van het EK atletiek 2006 schijn ik Eurosport en het sportjournaal gehaald te hebben met beelden van het publiek. Op diezelfde manier ook een keer bij een tenniswedstrijd in Ahoy.
|
Wel op de regionale zender, maar mijn vader was een keer op het jeugdjournaal. Ohja en bij Jensen in het publiek.
|
Citaat:
|
Ik mocht een keer naar de opname van Top of the Pops (10 jaar terug ofzo?). Niet zo spectaculair als de Engelse versie. Er komen drie acts, die alledrie tot wel drie keer toe hun liedje moeten spelen (vaak niet eens live) en wij maar enthousiast springen en klappen. Hadden we -naar de mening van de regisseur- te weinig geklapt, moest het gewoon over :D
En ik ben laatst nog bij Hart van Nederland geweest, vanwege de Dreamrun to Chester. Een sponsorloop (a la roparun) van Blijdorp Rotterdam naar Chester Zoo, waarbij ik 200km gefietst had in twee dagen :) |
Ik heb een stukje uit een verhaal voorgelezen waarmee ik een wedstrijd had gewonnen, in het Jeugdjournaal.
Oh en dit jaar op Lowlands ben ik met een vriendinnetje door Eric Corton geïnterviewd, was live op tv. Huhu. |
Ik heb in een reclame voor de Hartstichting gezeten jaren terug. Een aantal keer bij een of ander middag programma met die gast van ome Willem toen ik op de basisschool zat omdat de moeder van een vriend de producent was ofzo, o.a. geinterviewed over luizen maar die had ik niet dus waas het een nogal nutteloos interview. Verder een aantal keer in beeld geweest bij concertregistraties. Verder ooit eens midden in de nacht de EO radio gebeld en een mooi gesprek gehad met zo'n christen.
|
ik ben eens bij top of the pops geweest en op het jeugdjournaal en omroep brabant... yay.
|
Verschillende programma's publieke omroep met basisschoolklas. (Telekids en Fox Kids Planet werden helaas afgewezen door onze zure juffrouwen. -o-)
Ik was ook live op tv, toen Maxima haar Nederlandtour deed en in Rotterdam was. :o Weekend Miljonairs als schaduwkandidaat, paar keer vaag te zien. Ik was ook bij de uitzending van het Junior Eurovisie Songfestival 2007 en de Musical Sing-a-Long 2008, hoogstwaarschijnlijk niet (herkenbaar) in beeld geweest. :) Pauw en Witteman zou ik vorige week bij zijn, maar ik had geen zin meer. :bloos: |
Citaat:
|
Villa Achterwerk, toen kinderen het nog zelf presenteerden. Niet als presentator, maar met wat klasgenootjes als onderdeel van de uitzending waarbij we iets gingen vertellen over de door ons opgerichte "hulpclub". Jaja :)
Ik heb het Villa Achterwerk-beeld nog steeds, een achterwerk op een sokkel. |
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Barabas/ |
Citaat:
Ziehier: http://www.bnn.nl/page/programma/Rat%20van%20Fortuin |
Ja, dus.
|
De beste jongen zou Hans van der Togt (ik weet dat het normaal tocht is) waarschijnlijk niet eens herkennen als hij voor hem stond.
|
Barabas, toch. :D Rad van fortuin is duidelijk van vóór jouw tijd. :p Eén van de leukste programma's ooit, vind ik. (y)
|
|
Ik ben ook een een keer naar de opnames van top of the pops geweest. Stond drie keer achter Bridget. En maar klappen en juichen tijdens de presentaties en optredens.
|
Ja, als publiek bij Hallo Gelderland toen Intwine en Racoon kwamen optreden, want mijn moeder is Intwine-fan en heeft me meegesleurd. :o
|
Citaat:
O.T: Nee, daar doen we hier niet aan in Zeeland. |
Ja, lokale zender.
|
BNN kwam in 2005 bij ons op school een VWO5 en Havo4 klas filmen voor het programma BNN University.. Niet mijn klas, maar was wel 1 keer in beeld :P
|
Alleen lokale zenders.
|
Ik heb een keer meegedaan met zo'n tussendemiddag-quiz op RTL4 of 5 ofzo, de zus van een vriendin liep er stage en moest kandidaten regelen dus zijn we met vier vriendinnen heen gegaan.
Dikke prima, €300 gewonnen en een reis naar Salou :D Nooit meer teruggezien trouwens, en ik had het ook maar aan niemand verteld want ik schaamde me er wel een beetje voor. Bleek later dat er nog verrassend veel mensen toevallig (of 'toevallig') langs waren gezapt en het toch hadden gezien.... |
Heb een keer in de studio gezeten bij De Wereld Draait Door, maar niet in beeld geweest.
Zat 2 jaar terug in een ziekenhuis documentaire. |
Studio bij DWDD, wel in beeld geweest.
Dat zal wel 1,5 jaar/2 jaar geleden geweest zijn. |
Ik ben een keer op zowel het AT5 nieuws als het NOS nieuws te zien geweest, doch niet bewust.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |