![]() |
Kort maar krachtig!
Heel simpel, maar ik ben wel benieuwd naar hoe jullie jezelf omschrijven, omschrijf jezelf in vijf woorden, met eventuele uitleg.
|
ts begint
|
chaoot
perfectionist controlfreak onzeker paranoide |
Oh ik dacht de forumer boven je:bloos:
Chaoot Dammer Forumfanaat Meeter Politiek-correct? |
Op het moment: cynisch, masochistisch, ongeconcentreerd, verdrietig, jaloers.
Over het algemeen: geestig, sympathiek, intelligent, creatief, arrogant. |
cynisch, paranoïde, onzeker, zoekend, tegenstrijdig!
|
oew, julius doet daar een mooie suggestie om dit topic uit te breiden:
op dit moment dus: hyper paranoide controlfreak verdrietig op |
Onzeker, artistiek, jaloers, competitief, dromerig.
Hoewel competitief en jaloers met elkaar samenhangt; ik zie alles als een (wed)strijd, dus ook proefwerken of eenvoudige discussies. Daarom kan ik ook niet tegen discussies; ik wil dat mensen me aardig vinden en als ik iemand lief vind mag die persoon niet verliezen maar ik kan ook niet tegen mijn verlies dus bij een discussie ga ik altijd huilen. En bij spelletjes eigenlijk ook. En als iemand te vaak van me wint, word ik erg jaloers. |
Consciëntieus
Perfectionistisch Zelfverzekerd Laatbloeier Sympathiek Op dit moment: Consciëntieus Perfectionistisch Stressig Onzeker Verdrietig |
Creatief, intelligent, cynisch, sympathiek, easy-going
Op dit moment: Lui, pessimistisch, verveeld, moe, brak. |
op dit moment is 1 woord wel genoeg:
moe |
Citaat:
OT: Op dit moment: onzeker labiel bang uitgeput ellendig Over het algemeen: artistiek onzeker lief labiel overzelfbewust Eigenlijk horen tegenstrijdig en vermoeiend er ook nog bij. En overgevoelig. |
Momenteel:
Moe Ongemotiveerd Hongerig Saai Schor Over het algemeen: Creatief Koppig Awkward Vriendelijk Onderzoekend |
zorgzaam
oprecht ongeduldig tegenstrijdig lui |
Vriendelijk, onzeker, controlfreak, stressig, nadenkend.
|
Omschrijf je leven in zes woorden?
|
idd, dat dacht ik ook al.
|
Way to voor missy alweer eens met dr topicopenobsessies.
|
Ik hou er niet van om mezelf te omschrijven want ik weet nooit hoe. Ik ben vooral besluiteloos en vreemd denk ik dan maar.
|
Intelligent, veelzijdig, eigenwijs, praatgraag, creatief. Maar dat voldoet bij lange na niet, ik ben nog zooo veel meer :P
|
Eerlijk, betrouwbaar, rustig, lui en eigenwijs.
|
Citaat:
|
Één woord is genoeg: lui.
|
Harry Mulisch
oké toch niet. zo, dat waren er 5 |
Citaat:
|
Intelligent, eigenwijs, lui, cynisch, vrolijk
|
Lui, eerlijk, ongeduldig, gevoelig, grappig
|
heel heel heel heel lui.
|
over het algemeen: ijverig, behulpzaam, druk, zorgzaam, ennehh, té eerlijk:bloos:
op dit moment: ik heb vakantie: dus lui. |
Momenteel:
goed gemutst stabiel vredig beetje moe Over het algemeen: slaperig wantrouwend impulsief gevoelig direct eerlijk opvliegend |
omg een nacht doorgehaald *knipper*
|
Mensen begrijpen twee dingen niet:
1. Omschrijf jezelf (niet je leven of gevoel op dit moment of je dag) 2. in vijf woorden. |
Citaat:
|
Ik denk dat iedereen ´t heus wel begrijpt. Er zin in hebben is een ander verhaal. No big deal toch.
|
ik vind dat het de meeste nog best goed afgaat. als iedereen 'random' 5 bijvoegelijknaamwoorden zou opnoemen zou het ook maar een saaie bedoening worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |