![]() |
Samantha Who?
Wordt volgens mij hartstikke leuk,
is net begonnen en vind het nu al leuk(y) |
ik vind Christina Applegate echt zooooooo hilarisch!!!
|
Tot nu toe erg leuk! :y
|
Ik vond het leuk!
|
heel leuk!
|
Al een paar keer hardop om gelachen :cool:
|
Stuk leuker dan S1ngle in ieder geval. Vraag me alleen af hoe lang deze grappen leuk zullen blijven.
|
Ik vond het echt geweldig. Zeker volgende week weer kijken! (Hoewel ik vrees dat ik niet zo lang kan wachten en voor die tijd al alles ga downloaden :p)
|
Ja ik vond het ook leuk, wel kort een halfuurtje. Leuk dat die man van 'what about bryan' erin zit, hopelijk komt hij nog vaker erin voor;)
|
Citaat:
|
Ik vond het ook erg leuk! Bleef maar net5 kijken na S1ngle, dit was een leuke verrassing.
|
Ja leuk :)
Ik vind Christina Applegate meestal niet zo leuk, maar nu wel! Ze speelt hier fijn een ander type dan anders, en dat gaat haar goed af. En idd natuurlijk Barry Watson <3 |
Ik vond het wel leuk. :y
Christina Applegate. <3 Melissa McCarthy. <3 Sookie. :bloos: Jean Smart. <3 Barry Watson. (y) |
Oja ik was Sookie alweer vergeten <3333
|
Jaaaa Sookie <333
|
Ja leuk, maar op den duur is dat vergeten-gedeelte er toch af, want dan is ze bijgekletst. Hoop dat het dan ook nog leuk is. Blijft het wel kijken (y)
|
Weet iemand toevallig of het nog herhaald wordt?
|
Denk het niet, want die series worden eigenlijk nooit in dezelfde week nog eens herhaald.
|
Ja, daar was ik al bang voor.
Nouja, gewoon volgende week maar beginnen met kijken dan :) |
Echt leuk! En aangenaam verrast door Barry :D
|
Citaat:
|
Hm dat weet ik nog niet, heb ik hem nu nog wat te weinig voor gezien. Hoop trouwens wel dat ie er in blijft, en nu niet meteen weer weg is...
Proficiat trouwens Chick Rock :) |
Ik denk wel dat hij er in blijft. Hij is toch best een bekende acteur, lijkt me raar als hij dan maar in één aflevering meedoet.
|
Citaat:
|
Ik vond hem in WAB ook minder leuk.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
:o Vergeten te kijken, volgende week dan maar :D
|
Citaat:
|
haha, ik vind hem ook al sinds 7th heaven leuk :D
|
Citaat:
|
Seventh Heaven. (y) Wordt die nog steeds herhaald?
Samen met Little House on the Prairie en The Cosby Show de leukere oude series. <3 |
Citaat:
Volgens mij wordt 7th Heaven nu niet meer herhaald, vorig jaar ofzo nog wel. Misschien binnenkort wel weer (Y) |
Oh ja Barry dinges. En weer een dikke Sookie :|
|
Vanavond :cool:
|
Leuk! For the midgets :D
|
Ik vond het vorige keer ietjes leuker, maar nu was het nog steeds leuk :)
|
Ik denk niet dat Dena het nog lang gaat volhouden. Of dat hoop ik.
|
Hoe bedoel je?
|
Ze wordt er zo random tussen geschoven. Kan ook juist dat ze voor het Vernieuwen van de Vriendschap gaan, maar meh.
|
Ik denk dat Samantha juist meer met Dena gaat optrekken, omdat ze zo'n hekel krijgt aan hoe ze was, en ze die bloemen stuurde. Dus ik denk dat ze voor het vernieuwen van de vriendschap gaan.
|
't is wel een verzameling van acteurs uit series die ik kijk/heb gekeken :p 'hee dat is die, en die, en die'. Maar ik vond t wel leuk (y)
|
Ik heb het gemist i.v.m. een musical, maar gelukkig heb ik alles al binnen :bloos:
|
Ik heb alles zelfs al gekeken, alles t/m s02e02 :bloos:
|
Ik vond het weer een fijn half uurtje :)
|
Ik vond het heel leuk. :cool:
|
Ik vond het een beetje rommelig en chaotisch en dat vond ik deze keer een beetje storend. Er zaten net iets teveel overdreven dingen in. Dat appel voorbijten en met die lift, allemaal net iets té. Er was trouwens een opmerking die ik niet helemaal begreep, dat ze de bonnetjes "in the matching bags" kon vinden, bedoelde hij daarmee dat de tassen weg zijn en dus ook de bonnetjes? Of bedoelde hij iets heel anders?
Die moeder van haar speelde volgens mij ook in Sweet Home Alabama, de moeder van die (bijna ex-) man van Reese Witherspoon zeg maar die die kroeg had, dacht ik. |
Volgens mij bedoelde hij daarmee dat ze voor ieder paar schoenen ook een 'matchend' tasje had. Dus ze had al haar geld uitgegeven aan schoenen maar ook aan die tasjes.
|
Oh, dat stuk had ik ook niet gesnapt. :D
Die moeder ken ik van Bringing Down The House en uit 24 S5 als first lady. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |