![]() |
Mijn gedichten!
'k had et eerst bij korte gedichtentopic gezet maar eig zijn het niet echt allemaal korte gedichten dus open ik ook maar een nieuwe topic want ik wil echt jullie reacties weten op men gedichten...
Kschrijf al heel lang gedichten in de klas en kan me nooit concentreren op de les zelf.. Toen hadden ze tot de conclusie gekomen dat ik wss ADD heb en daarvoor waren testen nodig, die testen werden steeds langer uitgesteld en toen ik dan in een dipje belande schreef ik dit : Excecutie uitgestelt terwijl t'leven niet meer telt 'k wil weten wat er gaande is weten wat ik echt mis 'k wil veranderen maar ik kan niet en niemand die dat ziet 'k wil normaal kunnen functioneren en uit dingen kunnen leren dingen kunnen onthouden en van andere mensen kunnen houden iets heeft me gevangen en boven een ravijn gehangen iets met te veel macht en dat me op een afstand uitlacht kon ik maar geloven dat er iets is daarboven dat er tegen vecht en heel lief tegen me zegt "je kan het, kom nu maar uit die put" Tijdens nederlands moesten we een naamdicht maken met ons eigen naam: loop zo vlug je kan onderweg naar niemandsdal t' heeft toch geen zin te vechten voor je vrijheid enkel als je vluchten kan Hier nog enkele gedichten van mij : Nat, heel veel nat rolt in het holst van de nacht over m'n wang niemand meer alleen die ene traan waar ik in wegzink.. ___________________________ 't meisje van't verleden is overleden bestaat niet meer daardoor doet men hart wat zeer maar men wordt groot 'k moet nu werken voor men brood om niet te eindigen in de goot wat zou het leuk zijn om te leven zonder die pijn en weer heel klein te zijn ______________________________ Als ik later groot ben word ik een prinses niemand spelt me nog de les een mooie prins zal met me trouwen en een groot kasteel voor me bouwen al ben ik nog heel klein ik weet al heel veel van pijn 'k heb het nie zo goed als er iets gebeurt ben ik degene die boet later wil ik geen kinderen mama zegt dat die alleen maar hinderen maar dromen mag ik nog dat is niet verboden toch? dit leven doet me beven dus ga ik maar in men dromen leven.. _____________________________________ Word wakker voor het te laat is alles wordt zwakker kijk wat je geworden bent iemand die niet eens het echte kent ooit zullen je ogen opengaan en de echte schoonheid zal naast je staan geen mens of dier niet leven of dood maar datgene waar we bang van zijn datgene met de meeste pijn ___________________________ Tranen verdriet maar de moed opgeven dat doe je niet ik bewonder jou en even als ik je vasthou zie ik haar in jouw ogen daar.. (voor een vriendin die juist haar moeder had verloren) _______________________________________ Ik wil je horen ik wil je zien ik weet dak ik het niet verdien maar op een dag kom ik je tegen en dan zal ik verder kunnen leven zonder die ene vraag 'heb je me vergeven?' _________________________________ Dat waren ze.. Kun je aub zeggen wat je ervan vond? Thx, Lotte V.O. |
Zo wat een boel gedichten. Ten eerste vind ik het jammer dat je bij je eerste gedicht uitlegt waar het over gaat, ik vind het fijner als dat wordt opengelaten voor mij, als lezer.
Citaat:
Dansen op Papier is gericht op het schrijven zelf - niet om in te gaan op wat we allemaal voelen of denken etc. Hier word gekeken naar stijl, woordkeuze, originaliteit en nog veel meer en dat zijn dingen waar je nog veel aan zou kunnen verbeteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |