![]() |
Dies Mercurii
Prologue
Daylight quenched under the dwell of the old Where horns blew out our frank farewell Scourged in the sign of Nordic cold Druids whispered one last spell The cult found death in a final roar This world appeared as broken Nature didn't feel alive anymore Our word was bound unspoken Monologue By the shape of your trust And the banners of our pride This generation will be crushed Under strength instead of stride One step upon your sanctity To erase your fragile ‘good’ One step within reality To revenge our blessed woods Epilogue A fire kept alive The spirit deep within The further that we thrive The sooner war begins Tom |
Hmz zomaar is hier nog niet op gereageerd.. Ik snap em zoals gewoonlijk weer eens niet, dus ik ga dr nog ff goed naar kijken en dan geef ik mn mening wel.
|
Waarom een pro- en epi- loog? Wat voegt het hier toe? Niet mijn kopje thee, dit.
|
Op de een of andere manier klopt het niet voor me, en ik vin de rijm van de eerste twee stukjes absoluut niet mooi lopen...(maar wie ben ik :confused: )
Ik vin dat epilogue stukje hoe simpel dat het misschien is, wel heel mooj... |
Waar dat op duid? geen idee ;-)
|
(y) thumbs up (y)
ik vind de prologue een lekker sfeertje scheppen... en de monologue en de epilogue zijn een beetje vaag (wat ook goed is) maar je kan er wel uit opmaken dat er een soort spanning ontstaat... ik vindem goewd |
Hmzkeej.
Ik vind het een erg goed gedicht, zit goed in elkaar enzo. Op het eerste gezicht (toen ik dus nog niet precies de betekenis van alle woorden wist) vond ik die "prologue", "monologue" en "epilogue" er niet echt bij passen, maar nu vind ik dat het wel bij het gedicht past. Het laatste stuk (epilogue) vind ik minder, misschien omdat het een beetje simpel is, en daardoor niet goed bij het gedicht past. De inhoud wel, maar het is een beetje simpel omschreven bij de rest van het gedicht. Naja, verder vind ik em gewoon goed (y) Wat betekent Druids btw? Kvinnut trouwens jammer dat ik je nooit meer spreek. |
Citaat:
Druids = Druïden een soort medicijnmannen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |