![]() |
Limewire problemen
Hallo,
ik heb al enige tijd limewire op mijn pc staan en die deed het altijd goed. Omdat we verhuisd zijn en lang geen internet hebben gehad heb ik limewire een tijd niet gebruikt. Toen ik 'm vandaag opstartte heb ik de update gedownload en wilde wat downloaden, maar ik kwam tot de conclusie dat hij dat niet doet. Als ik iets ga zoeken krijg ik het volgende bericht: "Limewire is nu een verbinding aan het maken. Uw zoekvraag zal weinig resultaten opleveren tot u volledig met het netwerk verbonden bent." Maar hij staat op verbonden. Dus ik begrijp het niet, help:(? |
Er staat onderin wel een wereldbolletje met een stenen muurtje ervoor. De Firewall, maar die staat aan met uitzonderingen van oa limewire
Nu heb ik ook even gegoogled en las ik ergens dat je het adres van je proxyserver en poort kan invullen bij limewire. Maar waar vind ik die en is dat ook echt de oplossing? |
Proxy is niet de oplossing, of surf je ook met een proxy?
|
Aangezien limewire zitten zeuren om die firewall en na verhuizing limewire niet meer werkte, neem ik aan dat je naar de netwerkverbinding moet kijken.
kijk eerst bij de opties van limewire of UPnP daar een optie voor is. Zo ja, activeer deze, zo niet ga met de volgende stappen verder. Controleer eerst of je achter een router zit:
Offtopic: Daarnaast raad ik je aan om frostwire (neefje van limewire) te gebruiken, omdat het meer voordelen biedt dan de commerciele en gratis versie van limewire. Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, niet eerst frostwire installeren, want die zal hetzelfde aangeven.
Ik vraag je eerst te controleren of limewire UPNP ondersteunt en of je achter een router zit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |