![]() |
Saai op je hooft! #383
Ja
|
kay
|
ik verveeeeel me
|
Ik ook, en ik kan niet morrowind ofzo gaan spelen, enkel Settlers II
|
Die donkere feniks is ook een anti Dker geworden he.
|
tijd om iets lekker vets te eten <3 en huiswerk te maken heel de nacht en dan lekker uitslapen
|
hmm ik ga ook even wat eten...
|
The tax mans taken all my dough, and left me in my stately home. (8)
|
Hoi!
|
Drie letters :eek:
|
4 tekens!
|
Ja! :eek:
|
Omg!
|
God niet schuldig aan dood en verderf
Uitgegeven: 17 oktober 2008 13:42 Laatst gewijzigd: 17 oktober 2008 13:43 AMSTERDAM - Een Amerikaanse rechter heeft deze week God vrijgesproken. http://www.nu.nl/img.db/1149749+s%28120%21x120%21%29 Dat meldt de Gazet van Antwerpen. De rechter was van oordeel dat God niet gedagvaard kon worden omdat hij geen adres heeft. Een senator uit de staat Alaska, Ernie Chambers, beschuldigde God ervan wereldwijd dood en verderf te zaaien. Hij hoopte met de rechtszaak aan te tonen dat iedereen door iedereen aangeklaagd kan worden. Rechter Marlon Polk was van mening dat God nooit gedagvaard kon worden en verwierp de rechtszaak. Volgens Chambers erkent de rechtbank hiermee "het bestaan van God en zijn alwetenheid". :D |
"De rechter was van oordeel dat God niet gedagvaard kon worden omdat hij geen adres heeft.":D:cool:
|
De tien belachelijkste Britse wetten:
1. Het is illegaal te overlijden in de Houses of Parliament. 2. Het is een daad van verraad een postzegel met daarop de beeltenis van de Britse koning of koningin ondersteboven te plakken. 3. Het is in Liverpool een vrouw niet toegestaan topless in het openbaar te zijn behalve als ze werkt als bediende in een winkel voor tropische vissen. 4. Het eten van mince pies (pasteitjes) op eerste kerstdag is verboden. 5. Als iemand op uw deur in Schotland klopt en uw toilet wil gebruiken, bent u verplicht deze persoon binnen te laten. 6. In het Verenigd Koninkrijk mag een zwangere vrouw overal waar ze maar wil haar behoefte doen, ook in de helm van een politieman 7. Het hoofd van elke dode walvis dat wordt gevonden op de Britse kust wordt automatisch eigendom van de koning, de staart gaat naar de koningin. 8. Het is illegaal de belastinginspecteur hetgeen je niet wilt dat hij weet, niet te vertellen. Maar het is legaal hem informatie niet te vertellen waarvan je het niet erg vindt dat hij het weet. 9. Het is niet toegestaan de Houses of Parliament te betreden in harnas. 10. Het is legaal een Schot binnen de oude muren van de stad York te vermoorden, maar alleen als hij pijl en boog bij zich draagt. Dat is ook mooi. (y) |
3. Het is in Liverpool een vrouw niet toegestaan topless in het openbaar te zijn behalve als ze werkt als bediende in een winkel voor tropische vissen.
Why? Why? |
Oja, ik zou gaan slapen, dag.
|
Zeg, luister eens! :nono:
|
argh... over een half uur moet ik de trein hebben richting tilburg en ik ben echt zo zenuwachtig! het is al zo lang geleden dat ik mijn andere tattoeage heb gehaald... wat nou als deze godsgruwelijk veel pijn doet? wat als ik niet stil kan blijven liggen? wat nou als ie heel lelijk wordt? wat als ik het maar heel kort volhoud en dan moet ik nog terug enzo. en ik ben misselijk, maar ik moet goed eten, want pijn kost energie. maar mijn brood, wat ik gisteren zo verstandig heb gehaald, is opeens verdwenen?! kan ik het nou niet vinden door de stress of zijn mijn katten er mee vandoor gegaan?! waaaaaaaaaaaaaaah!
|
Ik ben al 43 uur wakker ;x
|
*proest*
|
ow, en er zit cactus in mijn hand :D
|
Owja :D
Gaaf dat je er gister nog was! :cool: |
Het was heel gaaf allemaal :D
|
Gaaf en tof. Mijn woordenschat is enigszins beperkt na 2 nachten doorhalen :')
|
Citaat:
Waar is het nummertje! |
Ik ging rond vier uur slapen en ik moest er half acht weer uit.
-o- |
Waarom en waarom ging je dan om vier uur pas slapen? -O-
|
Gisteren was de vroegere kroegpossé weer bij elkaar. En dat voel ik nu, :').
|
Ik zat te laptoppen gisteren, en ik dacht van, hey, ik ga maar eens vroeg slapen vannacht, dat was rond 0:00, en toen was het opeens twee uur, en toen had ik iets leuks gezien ergens anders en toen was het vier uur.
|
Doh, maar je weet toch van; he misschien moet ik op tijd gaan slapen want ik moet er om half acht weer uit? Of hoefde het niet en kon je gewoon niet meer slapen toen?
|
Drie en een half uur slapen, :(. Ik voel met je mee.
|
Citaat:
|
en ik ben het nummer vergeten in de titel!
|
Citaat:
|
Zo, en nu ga ik lekker op mijn werk uitkateren. En ik krijg vandaag een nieuw matras, <3.
|
Dan ben je gewoon gepwnd door jezelf!
|
Ik wil een groothoeklens kopen voor mijn camera, maar alles lijkt op elkaar. -o-
|
Dag Jaeger!
|
Hey, die lenzen die ik wil worden ook in Schijndel verkocht, yay!
|
Dan kan ik me mooi laten ompraten. (y)
|
Barabasje, praat je nou tegen jezelf?
|
Ja. :)
|
Gezellig. Mag ik meedoen?
|
Ja hoor, ga je gang!
|
Citaat:
|
Ah, op die fiets. :D
|
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten he, ik heb nooit les gehad over het Angelsaksiche rechtssysteem, dus wellicht veegt dadelijk Darkiekurd de vloer met me aan. ;)
|
Het klinkt wel aannemelijk en ook best logisch, als je tenminste niet al te gekke rechters hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |