![]() |
werkje
Gisteren verveelde ik me.. En ik was toevallig naar panic at the disco aan het luisteren en ik had zin om met photofiltre te werken dus heb ik een layout geknutseld =D Ik ga hem op freewebs zetten , dus als dat klaar is zet ik het ook hier (:
http://img397.imageshack.us/img397/5783/patdomgwj1.png Commentaar? |
als het begint met 'ik verveelde me' kan het nooit veel zijn, en dat is het ook niet
|
nee, sorry
|
Ik irriteer me aan de scheve stropdas rechts. Maarr dan komt in dat grijze vak je blog of iets? En waarom heb je rechts wel die gast vrij netjes omlijnd en die links er van niet?
|
Hmm. Dat je je verveelde is wel duidelijk, hihi. Ik vind het lettertype wel passen, maar de kleur niet. De achtergrond vind ik ook een beetje dubieus. Ik vind het jammer dat het verschil tussen de foto en de achtergrond zo groot is, als die achtergrond wat bijpassender zou zijn, zou het al meer een geheel zijn. Nu is het allemaal een beetje los van elkaar. Dat zelfgetekende sterretje vind ik dan wel weer grappig.
|
Citaat:
De achtergrond vind ik niet mooi en slecht bij de foto passen, hoofdzakelijk door de kleuren van hun haar en dan ook op de plek waar die man zijn kapsel matig is uitgeknipt. Die streepjes zijn wel een leuk idee. |
Man? Knaapje bedoel je! :y
|
man, knaapje, emo, aardappel aardappel ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |