![]() |
Snakes on a Plane
I've had it with these fucking snakes!
|
|
Ik snap niet wat mensen zo vet vonden aan dat concept. Geen saaier roofdier dan de slang, geen saaier vervoersmiddel dan het vliegtuig. Je kunt echt geen fuck met die twee op actiegebied.
|
Het was hilarisch omdat het aan álle actiefilmclichés voldeed, je kon van tevoren voorspellen wie er doodging en hoe, wie er een stelletje zouden worden, etcetera. Ik vond 'm in de bios geweldig, maar ik hoef 'm echt niet nog een keer te zien :D
|
Citaat:
|
Ik vond het echt een vette kutfilm. Maar waarom hebben we het hierover 2 jaar na de hype nog over?
|
Misschien moet JanDeVries nog even haar t-shirtfoto posten.
|
Citaat:
Ik heb me ook kapot gelachen in de bios. Zó clichematig, zo slecht geacteerd, zulke slechte one liners *pinkt traantje weg* En dan zitten er ook nog mensen die de film heel serieus namen. Was ook wel grappig, maar die hadden het duidelijk niet begrepen. |
Ik zag hem ook in de bios en toen heb ik maar gewoon mijn verstand op 0 gezet en alle cliché's beschouwd als parodie, maar de hele hype daaromtrent was natuurlijk stompzinnig en achteraf beschouwd is het ook een gigantische kutfilm omdat cliché's gewoon niet leuk zijn, zelfs niet als (slechte) parodie.
|
Citaat:
|
De film is veel te glad en gekunsteld om leuk-slecht te zijn.
|
wat een onzin film
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |