![]() |
4vwo blijven zitten
Hoi,
ik ben dit jaar blijven zitten op vwo4, maar ik heb dus afgelopen jaar levensbeschouwing met een 7 helemaal afgesloten. Moet ik dan dit jaar weer het vak levensbeschouwing volgen? grtz Luuk |
Als je het echt hebt afgesloten hoeft het wettelijk niet, maar misschien van je school wel, dus vraag het op school.
|
ik moet alles in 4vwo gwn over doen. Ook al had ik ut met een voldoende afgesloten..
|
Ik moest alles ook over doen toen ik naar de vavo ging. Er was geloof ik wel een regel dat je vrijstelling kreeg als je een 8 of hoger stond. Maargoed, weet ik niet zeker.
Maar als je school je het vak over laat doen, kan je misschien wel vrijstelling krijgen voor een werkstuk oid. Zo was dat bij mij op school wel altijd. |
Ik zou het gewoon even op school vragen, bij de coördinator. Het verschilt vast per school.
|
Levo is een vak wat niet bij het examen hoort (schoolexamen of centraal examen), het komt ook niet op je eindlijst te staan, je krijgt er - waarschijnlijk - alleen een los certificaat voor. Het heeft dus ook geen officiele regels of je het wel of niet verder moet volgen, denk ik.
|
Citaat:
|
ik ben blijven zitten in 4 havo. en vorig jaar werd mij belooft dat ik vakken als: CKV NL en Engels, niet opneiuw hoefte te doen mits ik deze met een voldoende afzou sluiten. deze vakken (en verder ook geen 1) heb ik met een voldoende afgesloten. en dit jaaar. moet ik ze als nog opneiuw maken.
dus het hangt er van af hoe kut je school bestuur is, en hoe aardig ze je vinden. gewoon lief kijken en het omt wel goed met je denk ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |