![]() |
Hoeveel geld heb je vandaag uitgegeven?
En waaraan..?
TS begint: 19.99 voor een kadootje (een schaal met 10 verschillende biertjes, in feestverpakking) 1.25 voor twee blikjes 'nep-red bull' en een bounty En vanavond nog 4 voor een pakje sigaretten. |
€4,45 aan een flesje drinken en boterhammen met de AH to Go.
€11,99 aan boodschappen |
€ 0,41 aan een kop koffie uit de automaat.
|
€ 4,50 aan een treinkaartje Breda - RSD
|
€ 1,- voor drie stuks fruit in de kantine op mijn werk.
€ 3,60 bij de AH voor sandwiches en wortels. |
0,00! Ik had nog ingredi๋nten in huis voor het avondeten, voldoende ontbijt en verder heb ik me 'opgesloten' om te studeren. Best gunstige dagen voor m'n budget.
|
Niks:)
|
1.80 aan twee blikjes cola light
|
37 euro benzine ;)
|
2 euro voor twee dubbele bekers koffie op school
|
15,- aan foto's
2,- aan een zilverpen 37,- aan een nieuwe (oude) fiets 3,- aan uit eten vanavond 0,55 aan een kopje koffie En waarschijnlijk nog een euro of tien aan drankjes vanavond. Duur dagje :eek: |
6,15 bij de Albert Heijn (dubbelfris, brood, koekjes, aardappelschijfjes, brocolli, aardappel anders, toetje, chips)
|
Citaat:
OT: 3.50 bij de Hema (1 broodje hotdog en 1 saucijzenbroodje) Vanavond zo'n 10 euro aan drankjes aangezien ik een verjaardag heb in een cafe :) |
€ 10,70 bij de C1000.
€ 5,- in de kantine. € 350,- aan een uitje met mijn werk. |
Gisteren: 53,50 bij de kapper :bloos:
|
Citaat:
|
Vandaag? Helemaal niks.
Gisteren: 20 euro aan benzine 10 euro boodschappen(heb nog veel in huis, dus niet veel nodig) 3 euro, bakjes koffie met iemand gedronken. tadaaaa.. vandaag weer geld verdienen..haha |
70 euro aan streetdance schoenen :(
|
Citaat:
OT: 40 aan lenzen 10 aan boodschappen 4 aan kopjes koffie Alweer zo'n dure dag :( |
€3,84 bij de AH (witbrood, katenspek, 2 blikjes red bull en een bounty)
€4,00 bij de BP voor een pakje Marlboro |
€ 2,60 bij de Albert Heijn
€ 1267,- bij Media Markt. (Panasonic TH-42PZ80E, wat een heersch tv, fuck de recessie) |
2,75 aan een kaartje
1,40 aan broodjes (AH to Go dure schelmen :mad: ) |
Citaat:
12 voor een portie spareribs bij de afhaalgrill. Damn die waren lekker. |
€2,15 voor een drankje in een caf้
|
iets van 16 euro aan boodschappen bij de delhaize!
|
40 euro benzine
|
46,09€ bezine
2,5€ voor een broodje |
Rond de €20,- aan boodschappen.
|
2,27 lunch (twee witte bolletjes, kroket, krentenbol)
0,60 Ballisto |
pizza en broodjes, ik geloof dat het 3,90 was.
|
€40 benzine
€42 telefoonrekening €20 buiten de deur ontbijten met vriendin €81 nieuwe kleding €9 auto accesoires Veel te veel. Maar normaal gesproken geef ik niet veel uit :) |
gisteren; € 25,- uit eten met een vriendinnetje
vandaag; € 4,50 treinkaartje Breda - RSD edit; en € 29,90 aan boeken, € 4,76 aan boodschappen (griekse yoghurt, komkommer, stroopwafels, drinken) |
€0,70 aan een blikje cola :o
|
4,- aan 8 stronken witlof, een krop sla en twee stronken andijvie.
|
35 cartridges
1 nrc next 2 fruit 5 panty 22 mascara en andere dingen bij de body shop cadeau: sjaal :) |
120 aan n mp3speler
|
€ 8,15 bakker: 3 broden en 6 bolletjes
€ 1,49 supermarkt: tussendoortjes-koeken € 8,28 Xenos: vouwkrat, minimaatbeker en fotolijstje |
Veel:
€49.99 voor een kadootje voor mijn vriend €14.00 bij de etos (shampoo, conditioner, reinigingsdoekjes en foundation) maar ik had gelukkig een kadobon van €10 €5.95 bij de fietsenmaker (achterlampje) €4.99 bij de bruna (sheets) €4.99 bij de praxis (kettingslot) |
€12 bij de supermarkt voor mosselen
€0,20 parkeergeld wat daarbij hoorde :o |
ongeveer 85 euro aan:
jaloezieen tv-meubel boodschappen |
Nog niks, straks €4,- aan peuken.
|
19 euro aan plinten:o
|
10 euro parkeergeld
12 euro parkeergeld 30 euro uit eten 10 euro lunch 10 euro drankjes Maar allemaal op andermans kosten :p |
Niks.
Eten bij ouders. *O* |
2 euro broodje hamburger
2 euro glas wodkaplus dat was uitgaan, verder hele dag niks |
€260,- aan huur.
|
5 euro chippas, 2 euro voor een broodje en volgens mij 50 cent voor een kopje thee.
Verder nog niets. |
0,99 voor een agenda.
0,69 voor een boodschappenlijstjesblok. |
€1.90
|
2,70 lunch
13,44 boodschappen (melk, pakjes drinken, bakmeel, schuurmiddel, margarine, cakevormpjes, sultana's, krentenbollen, taartglazuur, kauwgom, brood) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |