![]() |
Verzonden PM berichten niet terug te vinden
Heb net een PM bericht verstuurd naar een ander scholieren lid, echter ik kan mijn eigen verzonden berichten niet meer terugvinden als ik naar de map 'verzonden berichten' ga. Wat gaat er mis, of heeft dit te maken met de forumsoftware? -O-
|
Je kan bij de gebruikersinstellingen instellen of je verzonden berichten altijd wilt opslaan of niet. Als die op niet staat moet je het elk bericht opnieuw aanvinken.
|
Citaat:
|
De gene die je verstuurd hebt terwijl dat niet aan stond zijn nu niet opeens wel beschikbaar. De berichten die je stuurt vanaf het moment dat dat wel aan staat zijn als het goed is wel beschikbaar.
|
Dat had ik dus ook ineens! Volgens mij heeft Jon aan de knopjes gezeten :bloos:
Ik heb namelijk altijd het hokje aangevinkt gehad ("alle verzonden berichten opslaan in map..."). Nu moest ik hem zelf weer aanvinken bij de algemene instellingen. Dan blijft de functie namelijk geldig voor al je berichten en niet alleen het ene bericht wat je verstuurt. |
de standaardinstelling daarvan is onlangs veranderd ja
|
Citaat:
|
De standaardinstelling is (volgens mij) niet veranderd, maar nu heb je de mogelijkheid om zelf de standaardinstelling te bepalen. Dat was voorheen ook zo, toen een tijdje niet meer en nu dus weer wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |