![]() |
bandje beginnen
heey allemaal:D
Ik wil graag een band beginnen maar ik heb geen idee hoe je dat moet doen:P dusss Zijn er mensen die in de buurt van maastricht wonen en eeen gitariste zoeken of heeft iemand advies???:D greeetzzzzzz |
-> Eigen muziek.
Verder: hoe oud ben je, hoeveel ervaring heb je, hoe lang speel je, wat wil je gaan spelen? |
ja ik wil een grindcore band oprichten doe je mee?
|
hebben ze bij jou op school niet zo iets?
of hebben ze geen muziekschool in de buurt? en als dat niet zo is, gewoon posters ophangen op school/muziekschool/cafés.. good luck! |
nou ik ben 13 en houd van rock van bij voorbeeld anouk. Ik speel al ongeveer 3 jaar gitaar:D En woon in Maastricht
|
Hallo, Wij zijn Robbin [14] en Frederique [13] en wij spelen allebei Gitaar.
Wij willen hèèl graag een rock-bandje beginnen, maar dat gaat niet zonder Basist, zanger of drummer. Ben je een jongen tussen de 13 en 16 jaar en je wil graag in een bandje?, reageer dan graag! Het zou wel handig zijn als je in de buurt van Purmerend of Amsterdam woont! We repeteren 1x in de week, we weten alleen nog geen vaste dag. Als je nog vragen hebt kan je natuurlijk altijd reageren op deze advertentie!!!! (p.s als je ons msn wil, vraag het dan. :) Groetjes Robbin & Frederique |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |