![]() |
serieus
hallo,
ik heb nog maar 1 dag een lief en hij wou mij al vingeren en ik had het gevoel dat hij ook meer wou. Hij zei dat hij het serieus met mij meende maar is dit normaal dat dit allemaal zo vlug gebeurt of is hij alleen op seks uit? :confused: |
pff daar vraag je wat.. zelf ken 'k hem niet dus daar zou ik moeilijk antwoord op kunnen geven... als hij al meer meiskes heb gehad waarbij hij dat geflikt heeft zou 'k zgege opdondere.. maar je kan ook gewoon zeggen dat je het nog niet wil en het eens 2 maandjes laten wachten.. als hij zoveel geduld heeft dan zal het wel niet om de seks geweest zijn... dus gewoon omdat hij verliefd op je is :)
|
ik had met mijn vriendin ook al na 2-3 weken sex, maar we hebben toen 8 maanden met elkaar gehad. dus het hoeft niets te zeggen. Als je dr allebei klaar voor bent maakt et niks uit.
|
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vanaf een bepaalde leeftijd is het heel normaal dat seks een essentieel onderdeel uitmaakt van de relatie.
Hij hoeft niet op seks uit te zijn, maar kan het nog steeds belangrijk vinden! |
het gaat niet om wat normaal is, het gaat erom of jij vind dat het te snel gaat.
Als jij vind dat hij te hard van stapel loopt, hou je nog ff af en zeg je dat. |
Is wel erg snel .. doe het volgende: laat het niet toe :d Gewoon uitstellen, zo van "dit gaat mij allemaal te snel" .. Als hij je daarop gelijk laat vallen, weet je dat hij alleen op seks uit is.
|
ben je dr zelf aan toe?
Zo ja, laat m lekker doen zo nee, zeg t hem en laat t niet toe. |
och als jij het ook wil, dan zeker doen, en als je het alleen wil als hij serieus is dan laat m een weekje w88 op zn minst dan zie je vanzelf hoe graag hij je mag.. en anders kan je dr uit opmaken dat je neukvlees voor m bent.. balen in dat geval.
|
Als jij het te vlug vindt, is het te vlug!
|
Citaat:
Ik ben ook een keer bij mijn eerste date verder gegaan. Het was helemaal niet gepland maar gebeurde gewoon, vooral door de ongedwonge en vrije sfeer waarbij ik me heel comfortabel voelde. De tweede nacht ben ik naakt voor hem gegaan, omdat ik me zo prettig en vertrouwd voelde bij hem. Met de echte daad hebben we wel gewacht maar het voorspel trad dus al meteen bij ons eerste afspraakje in. Toch heb ik nu al 9,5 maand met hem en het gaat super! (y) |
Ikzelf vind het nogal heel erg snel ja.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en hoeveel 'relaties' jullie al achter de rug hebben. Kijk als je 20 bent ofzo dan vind ik het wel normaler maar als jullie allebei 13 zijn vind ik het raar. |
als ik een vriendin had zou ik haar echt niet linea reacte willen neuken.... daar heb ik als jongen zelfs tijd voor nodig (oei :rolleyes: ) maar ach een beetje "kloten" kan nie tveel kwaad.... maar voor jou missschien wel... jij bepaalt het.
amen |
Citaat:
|
Citaat:
[edit]Sorry maar gelijk na een dag??? Dat is wel een beetje snel. Een beetje teveel op seks uit zeker die vriend?[/edit] |
hij wil al na 1 dag je onderbroek uithebben?
hij denkt maar aan een ding: z'n lul. |
Citaat:
|
als een vrouw met jou de eerste keer al sext is de kans groot dat ze dat ook bij andere mannen heeft gedaan..
best wel een sletterig vies gevoel krijg ik dan bij dr |
Citaat:
|
Citaat:
En sex van de 1e dag kan, als je 't alletwee aanvoelt, 't vanzelf komt... Wat hier dus duidelijk niet het geval is. En hier blijft maar 1 jusit antwoord, imho : vraag hem waarom hij 't wou doen, staat z'n antwoord je niet aan, trek je conclusies en doe het nodige. |
ik was ook eens een dag same en hij wou me ook vingeren, maar ik wou da niet, en de dag erna wou hij normaal afspreken maar heeft niets meer laten horen!
dus volgens mij alleen voor sex! :eek: |
Citaat:
en de vrouw is een hoer?!?! Ennee...ik had nar 1,5 maand als seks met me vriend en had daarvoor alleen nog maar gezoend....nu is het bijna 2 jaar later...en na heel veel problemen gaat het eindelijk weer is okj tussen ons.... :) |
Citaat:
|
welk een eikel?
bedoel je nu wat een eikel??? want dat is hij zeker wel |
Citaat:
|
Je hebt natuurlijk ook nog het woord "nee".
|
Citaat:
:D:D:D |
Je klinkt een beetje jong...
Tja, op zich is het niet schandalig, maar alleen als je je er allebei 100% okay mee voelt... En dat doe jij duidelijk niet. Haal z'n hand weg, zeg iets van "nog niet" en houd het voorlopig lekker bij knuffelen en zoenen. Als hij daar problemen mee heeft is hij waarschijnlijk inderdaad alleen op sex uit. In ieder geval is het (hoe oud je ook bent) volkomen normaal om NIET gelijk op de eerste dag zo ver te gaan. Het maakt je niet preuts ofzo. Als hij vind van wel, trek je eigen conclusies. |
mja... kzelf zou het zeker nog wat te vroeg vinden, zou er zelf mijn plezier en genot aan hebben om het beetje langzamer te laten gaan en de spanning erin te laten om elkaar te leren kennen... zeker niet vanaf de eerste dag n hoogtepuntje bereiken of toch niet dit hoogtepuntje...
x |
hij hoeft idd niet op sex uit te gaan!
Ik zelf zou het nooit zo snel doen, maar jouw gevoel en hoe je je daarbij voelt is natuurlijk het belangrijkste! |
als je iets neit wilt dan doe je het gewoon NIET!! Ik bedoel jij hebt ook rechten NEE is NEE anders sla je hem in zijn noten :)
|
bij mij isz het ook gebeurt ik had een keer met een gast afgesproken en die wou ook sex en ik zij nee toen ik um nog een keer zag wou die dat weer en toen heb ik he maar toegelaten later kwam ik derachter dat ie me alleen voor de sexx had gebruikt veder wilde die nix mja Kuss sterkte!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer als jongen enit zielig over te komen ofsow datk dit heb meegemaakt is klote ja maar het is niks in vergelijking met wat meeste meisjes meemaken. Jongens zijn eiglijk gewoon sletten :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |