![]() |
[M/V] Losse boxer, strakke boxer, ballenknijper, string?
Jah, wat draag je het liefst en waarom?
Ik het liefst een strakke boxer met een beetje leuk design. Als het heel warm is wil ik ook nog wel eens een losse aantrekken. |
http://poppiecouture.com/store/image...ts/hotpant.jpg
En er zijn toch wel een hoop meer opties dan jij in je poll hebt. |
22 en dan nog zon 13jarigejongetjesdraadmaken
|
Citaat:
|
De seksualiteit straalt wel van deze topic af!
|
Citaat:
|
Ik draag meestal strakke boxers van Bjorn borg.. die zitten gewoon geweldig (y)
Zo af en toe wissel ik het af met een losse boxer van de hema :D Maar meestal toch wel strakke boxers! |
strakke boxer, van die kanten. Maar eigenlijk het liefst, als ik toch niemand ga zien, gewoon een hemaonderbroek. Die optie staat er ook niet tussen: gewoon een onderbroek. Of noem je dat ballenknijper, maar dan schaamlipknijper? :confused:
|
Denk dat je hem dan het beste daaronder kunt scharen ja ;)
|
:)Gewoon een spijkerbroek met niks eronder. Lekker je pik langs de ruwe stof. Ook makkelijker.......
|
Euhm meestal draag ik toch wel een string, en het liefst met kant of iets. En een hipster zit af en toe ook wel lekker. En dan HEEEEEL af en toe een mooie boxer van bjorn borg:)
|
meestal een string,soms een hipster
|
^^
|
Citaat:
|
Hipsters.
|
Kanten hipsters, hoewel normale slips momenteel treurig genoeg de voorkeur hebben.
|
Kanten hipsters. En bij mannen horen strakke boxers (y)
|
meestal string of bjorn borgboxer, af en toe nog weleens een ouwe "normale"onderbroek(ballenknijper voor meisjes zegma);)
|
strakke boxer bij mannen
als het maar geen string is bij vrouwen, ordinaire ondingen(n) |
VOor mijzelf boeit het niet echt
zolng het maar geen string is bij vrouwen eigelijk hetzelfde al moet ik zeggen dat bij sommige kontjes een string niet misstaat |
[QUOTE=Melkfles;284399
als het maar geen string is bij vrouwen, ordinaire ondingen(n)[/QUOTE] Helemaal mee eens, erg lastig!:evil: |
Citaat:
|
Wat heeft dit met seksualiteit te maken?
En OT: niks |
Een strakke boxer natuurlijk met een strakke print
'k heb d'r een met een stripje er op:P |
Citaat:
En OT: losse en strakkje boksers, voor de vrouwen maakt het vrij weinig uit.. Alleen ben ik niet bepaald gecharmeerd van olkdsool onderbroeken...-O- |
Lekker een strake boxer,
zo valt je penis lekker op..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is blijkbaar okk sexier zon straxxe boxer voelt ook wel lekker
|
soms strakke boxers en soms losse, als ik ga sporte doe ik een losse aan anders een strakke :P
|
Citaat:
|
als je sport is het niet zo lekker als het gaat opkruipen he, en ik vind het lekker om veel ruimte te hebben, maar zo zie ik het,
met strakke onderbroeken gaat het eerder zweten vind ik, met een losse heb je nog wat koelte erbij, anders ga je zo naar zwetende balzak ruiken |
Ik draag zelf vrijwel altijd een strakke boxer zonder al te veel motiefjes enzo erop en eraan. Overigens vind ik het sowieso met sporten veel beter zitten (itt diegene boven mij), omdat dat het allemaal een beetje op zn plek hangt en het anders alle kanten opbengeld. :(
|
wel een aan de strakke kant, maar niet té.. Dat je ballen buiten je lichaam bungelen is niet voor niets zeg ik altijd maar :)
|
Met de paar opties die jij geeft lijkt het alsof dit topic alleen voor reacties van mannen is bedoeld.
|
Doe mij dan maar liever een wat strakke boxer, niet te strak btw.
|
maar wat vinden jullie dan van een mannen/vrouwen slip????
ikzelf hou niet van een slip.... maar jullie?? |
Voor mezelf, strings, kanten hipsters, boxers onder m'n lage broeken zodat ik niet in m'n blote kont rondloop. En in slipjes met een kanten achterkant (halve strings bij h&m), lijkt de boel een beetje ronder.. vind ik:) (streef naar zwarte vrouwen kont_O_)
Voor hem, strakke boxer of losse maar dan wel passend.. niet dat de boel maar een beetje om je kont lubbert omdat het door dat elastiek toch wel blijft hangen.. show me a sexy ass:D En graag effen kleuren, ik ben blij dat ik nooit stripfiguren tegen ben gekomen in bed!:s |
Strings.
|
ik draag vooral meeste boxers
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |