![]() |
een lied voor de forumer boven je
Post een liedje, liefst met Youtubelink en/of tekst, dat goed past bij de forumer boven je. Niet zozeer bij zijn/haar muzieksmaak, maar bij zijn/haar (forum)persoonlijkheid.
Voordat er mods komen om roet in het eten te gooien: het is geen Muziektopic, want het gaat er meer om iets te vinden dat bij de forumer past, dan om de muziek zelf. |
Big Girls don't cry - Fergie
Girls = boys, uiteraard ;)
Spoiler
|
Spoiler
Want Guns n' Roses is op zijn tijd erg prettig gezelschap, maar wordt vermoeiend als je het te vaak hebt gehoord. En Axl Rose is een relnicht. Voila. |
http://www.youtube.com/watch?v=qJQ3Z0Plwbo
Chumbawamba - Tubthumping. omdat ik helemaal niks van het hele nummer begrijp, maar ik er wel altijd heel blij van word, van wat gekkigheid opeens tussendoor. |
http://www.youtube.com/watch?v=AYZc62NRsKQ
The Sex Pistols - Problems. Want altonummer en een beetje haar attitude. |
Spoiler
|
Gunther - ding dong song
Vol van zichzelf, erg aanwezig, een beetje plat, maar toch wel leuk, heel stiekem. Wil anders zijn maar wel het zelfde hebben.
Spoiler
|
Frank Zappa - Jewish Princess
Spoiler
|
The Doors - People Are Strange
Spoiler
|
Ik moest kloppen want de bel doet het niet van de Samson-CD :D
|
Moonsorrow - Jumalten Kaupunki
Spoiler
Want een echte LOTR-fan is ook een larper! |
Spoiler
Malle aziaten met een liedje over natuurkunde. "Mechanics interesting, force and speed yo." |
Spoiler
omdat vreemde prono topic, dit is gepast. |
Spoiler
Past zowel bij zijn nick als bij zijn persoonlijkheid. |
The Fray - How To Save A Life. Heel lief emo-liedje. Heel lief en niet zo heel erg emo maar toch wel een beetje zielig. Om te knuffelen :bloos: Niet echt klassiek mooi, maar toch heeft het schoonheid. Voor Uice :')
Spoiler
|
Spoiler
Want vrolijk en fluffy en tussendoor een beetje gek. :p |
Spoiler
Want volgens mij houd je ook van Beirut (toch?) en de smile omdat ik best vaak om je moet lachen en je van gave humor houdt. |
Spoiler
Happy Phantom, want het is vrolijk en gezellig, maar ook classy en niet oppervlakkig. |
Spoiler
Up. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |