![]() |
kan niet slapen zonder aftrekken
hoi ik ben 14 jaar en trek me meestal 3 keer per dag af al ik me savonds niet aftrek kan ik niet slapen hoe kan dat.
|
Dat kan doordat je blijkbaar genoeg drinkt, anders zou je nu uitgedroogd zijn geweest.
|
Veel hormonen lijkt me. Veel hormonen betekend snel seksuele frustratie. Seksuele frustratie betekend niet tot rust komen. Niet tot rust komen betekend niet kunnen slapen.
Het is rond die leeftijd niet ongebruikelijk. Later zal dat nog wel iets afnemen. |
verslaving (y)
gaat wel over als de ergste pubergeilheid weg is, wanneer is dat bij mannen? Na je 30e? |
Beter leren ontspannen, want blijkbaar moet je eerst je 'stress' kwijt voor je kunt slapen. En dus niet ontspannen door klaar te komen, maar dus gewoon je hoofd leeg maken.
|
Citaat:
Mijn vriendin adviseert mij altijd aan je schoonmoeder te denken. Werkt erg goed :eek: |
Citaat:
|
Smaak groeit met je leeftijd mee :P Daarnaast gaat het ook om de positie die iemand ten opzichte van je inneemt. Ik bedoel: Als je een hete zus hebt, heb je niet gelijk de neiging om met haar in bed te duiken, wel?
|
Citaat:
@TS: na een orgasme ontspannen al je spieren zich en die ontspanning werkt ook door in je hoofd. Daardoor kun je na een orgasme makkelijker in slaap vallen. Niet al te veel van aantrekken, het is niet erg ofzo. |
Natuurlijk is klaarkomen niet schadelijk, maar aangezien TS het wel een soort van als probleem ziet dat ie niet kan slapen zonder aftrekken, zou het best wel gewoon handig zijn om ook op een andere manier te kunnen/leren ontspannen zodat ie het niet telkens hoeft te doen. ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een orgasme zorgt ervoor dat je relaxt en moe bent, waardoor je makkelijker in slaap komt. Ik zie dus opzich niet waarom je dat zou moeten veranderen, maar je kan dus vervangingen voor dat effect zoeken. Bijvoorbeeld: Wat later gaan slapen (zodat je al moe bent), muziek luisteren zodat je wat kunt relaxen, etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom hebben ze vrouwen, om mee te spelen. (y) |
haha ik ervaarde dat zelden als slecht op die leeftijd =D
gewoon klaarkomen, is goed voor je lalz. wordt vanzelf minder, totdat je het alleen nog maar doet omdat je weet dat het goed voor je is. (tenminste zo ging het bij mij) |
Citaat:
Ik had het ook niet over volwassen worden.... ;) |
heey ik ben ok 14 en trek me ook elke dag af....
Ik denk dat je gewoon beetje veel stres heb!! Heb ik ook en na het aftrekken krijg je een beetje koppijn en ga je gewoon vanzelf slapen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |