![]() |
zin in .....
Ik en mijn vriend willen graag seks (ben homo) alleen ik ben pas 14 vinden jullie dat het al kan.
|
Doet 't ertoe of wij vinden dat 't al kan?
|
Natuurlijk kan het. Tenzij je vriend veertig is.
|
Citaat:
Verder: Als wij nu allemaal zeggen dat het niet kan, doe je het dan ook niet? Want dan ben je er duidelijk nog niet klaar voor. Ook omdat je het aan ons vraagt lijkt het me dat je er nog niet klaar voor bent om seks met je vriendje te hebben. Laat je vooral niet overhalen als je nog niet wil. |
Nee, homo's moeten wachten tot hun 16e minimaal.
|
Nee, ik vind niet dat dat kan.
Liefs, Dark Phoenix |
Vergeet de SOA tests en condooms niet.
|
vraag aan je ouders of het mag (Y)
|
het kan als je het wil. als je het niet wil, kan het niet.
|
Ach je kringspier zal nog niet helemaal volgroeid zijn dus misschien gaat het wat lastiger dan normaal, maar t kan wel (y)
|
alles boven de elf, bepaald zelf.
tuurlijk kan dat, mafkees moet je niet eens over tweifelen. wel goed na denken of je het zelf wel echt wil. en voor je vriend teld dit natuurlijk ook zo. en je hoeft niet gelijk te gaan ''kont bonken'' je kunt ook eerst lekker met de rest van je liggaam aan de gang gaan, (is de kans op irritaaties en licht verwondingen (ja in de aars kan dit) veel kleiner. succes er mee.! |
ik vraag me altijd af hoe mensen die geen een woord nederlands goed kunnen spellen toch op "Seksualiteit" terecht komen en ook daadwerkelijk weten wat het inhoud
|
fffp, goet tiepen kun je alteit noch op sgol doen
|
Citaat:
Uhm, ja als je er beide klaar voor bent wel. Alleen dan denk ik: in hoeverre ben jij er klaar voor? Ik ben namelijk van mening dat je deze vraag niet meer hebt als je écht klaar bent voor seks. |
Citaat:
OT: Als je er een goed gevoel bij hebt. Zorg alleen wél dat je aan de pil bent om zwangerschappen te voorkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je weet toch niet of het ook de eerste keer van de vriend is? Als hij veertig is lijkt me dat sterk.
+ TS is een m-lid, de pil lijkt me dus wat overbodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(nou is 'rustig maar' natuurlijk altijd net iets makkelijker te zeggen dan 'oké, daar heb je gelijk in'.) |
...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |