![]() |
Wie gekheid saait, zal dwaasheid oogsten. #391
Dat is de wijze les van vandaag (y)
Wat overigens ook een wijze les is vandaag, is DAT DE WINTERTIJD VANDAAG IS INGEGAAN. DUS DAT JE NOG EEN UUR LANGER KUNT UITSLAPEN. sukkels ;) En voor het niet-up-to-date lijstje: http://deslyxie.nl/wsz |
En bij deze duik ik maar eens mijn bed in, hopende dat het straks om 11.30 niet met bakken uit de hemel stroomt, als ik mijn shirtje buiten een wedstrijd moet spelen.
|
Misschien had ik iets met de wintertijd moeten verzinnen met de titel. Maarja. Te laat nou he.
|
Ik vond het al raar dat de klok op mijn laptop niet meer machte met de rest van de klokken.
|
he ja de forumklok is nog oude tijd.
|
Nu niet meer hoor. :o
|
hier wel. of moet je dat zelf instellen ofzo?
|
Ja. moet je ergens instellen dat ie dat automaatisch doet. ;)
en http://web.archive.org/web/20021016081245/http://forum.scholieren.com/ Wat een boel fora! :eek: |
Het is wel oogsttijd.
|
en als de bus dan komt, wordt het zomer voor altijd, in het huis waar ronnie woont zal de maan van zilver zijn ♪
|
<3
|
Ik ga ontbijt fabriceren!
|
Zal ik een portret van mijn vader schilderen voor zijn verjaardag? Want dat is een dilemma:
-ik heb niet genoeg tijd voor olieverf -met olieverf ben ik veel beter dan met acrylverf -met acrylverf ben ik niet slecht, maar zeker niet zo goed als met olieverf halp? |
Tip van de meester: geef mensen nooit iets voor verjaardagen, dan verwachten ze dat ook niet meer van je.
|
:D Maar ik wil papa graag iets moois geven omdat ik hem vorig jaar echt een KUTkado heb gegeven :bloos:
|
Oh en trouwens! Ik heb voor het eerst een verjaardagstopic geopend vandaag :bloos:
|
Weet je wat? Ik doe het gewoon en als ik het niet afkrijg dan geef ik het hem voor kerst of sinterklaas *O*
of pasen of pinksteren of st. Maarten of st. Michaël of voor zijn 43e verjaardag .. :bloos: |
Als je al die data aanhoudt om kadootjes aan je ouders of andere mensen te geven houd je geen geld over!
|
wel als je cadeautjes geeft die niet (s/veel) kosten en als je steeds cadeaus terug krijgt
|
ik vind het altijd zo lame als mensen het woordje 'gefeliciteerd' kopieren in verjaardagstopics. Hoeveel moeite is het om zelf gefeliciteerd te posten :eek:
|
Ik heb geen uur langer geslapen, ik heb mijn extra uur gisteravond al gebruikt om langer op te blijven. Maar nu zou ik eigenlijk willen dat ik wel een uur langer had geslapen, want ik moet weer aan de arbeid. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed, tijd om de mensen van hamburgers te voorzien.
|
Suc6 Uice!
|
"Suc6". :(
|
Ik ben liever lui dan moe
|
Plank heeft z'n leeftijd weggehaald, maar iedereen weet toch wel dattie 14 is?:|
Barabas naamzoek! |
Zo, ik heb een klokje rond geslapen!
Goedemorgen. Nog net. Onee. |
Goedemiddag missy!
|
Het is hier saai
|
saaiheid
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eeh, jaah-o- |
Een goedemiddag en een fijne wintertijd iedereen, *O*.
|
Hallo Jaeger
|
Waarschuwing: Het is hier saai
|
Ja, maar nu ben ik er.
|
Moet het dan opeens niet meer saai zijn-o-
|
O hai!
|
Citaat: