![]() |
kim clijsters vs. Justine Henin
ik ben een totale idool van kim clijsters en daarom wou ik vragen wat jullie van haar speelstijl enzo. vinden en wie je de beste vind, justine henin of clijsters. ik allessinds clijsters, en die zusjes williams zijn veel te goed, wie kan er nog het beste winnen van die twee.
groetjes sleepyman |
kweenie.. ik vind dat Clijsters zo'n arrogante uitstraling heeft, Henin heeft dat niet zo. Ze spelen allebei goed :)
|
Geloof niet dat ze al te veel voor elkaar onderdoen...
't Is beetje jammer dat altijd die kop van Hewitt in beeld moet als Clijsters een mooi punt maakt. :) |
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een paar jaar geleden zijn ze allebei naar onze tennisclub gekomen(toen waren ze nog wel nie zo goe als nu),en ze waren allebei heel sympathiek.Kim was misschien iets spontaner,maar dat kwam waarsch omdat Kim Vlaams spreekt eh.Maar Justine was ook heel vriendelijk,toen was ze zelfs nog een beetje verlegen.Justine won toen trouwens na een tie-break.
btw ik vin het helemaaal nie erg da Hewitt zoveel in beeld komt als Clijsters speelt :) |
Ik zie liever Henin spelen ik vind dat zei een mooiere techniek heeft.
|
Citaat:
|
Ik vind Kim de beste :) en ik ben ook altijd voor haar. Justine is maar een lelijk mormel :D;)
|
Citaat:
|
Justine speelt op dit moment het beste van de 2, maar vorig jaar was Kim de betere, al blijven de verschillen klein. Ik zie het liefste Kim spelen, vermits ik haar spel beter vind, maar nogmaals de verschillen tussen hun beide is klein.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een - perfect verdedigbare - sportieve voorkeur hoeft m.i. toch geen beledigingen aan het adres van sportieve tegenstanders met zich mee te brengen? Heb jij jezelf gemaakt misschien? :o |
Citaat:
|
Ik zie ze allebei graag spelen maar volgens mij speelt Kim meer op kracht terwijl Justine inderdaad een mooiere techniek heeft. They're both good.
|
Citaat:
Maarja, ik ben wel fan van Kim Clijsters... Haar spel bevalt me wel.. Niet erop los rammen (zoals zussies Williams :rolleyes: ), maar ook niet alleen terugvallen op pure taktiek (Hingis bijv.).. Ik vind Clijsters op zich veel leuker om naar te kijken dan Henin, al heeft Henin wel een mooiere techniek.. Alleen jammer dat Clijsters door een langdurige armblessure zo k*t speelt :( |
Citaat:
|
Ik ben een fan van Kim Clijsters, ik vind haar techniek gewoon leuker om naar te kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |