Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   kim clijsters vs. Justine Henin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=172226)

sleepyman 30-07-2002 11:50

kim clijsters vs. Justine Henin

ik ben een totale idool van kim clijsters en daarom wou ik vragen wat jullie van haar speelstijl enzo. vinden en wie je de beste vind, justine henin of clijsters. ik allessinds clijsters, en die zusjes williams zijn veel te goed, wie kan er nog het beste winnen van die twee.
groetjes
sleepyman

PV 30-07-2002 12:05

kweenie.. ik vind dat Clijsters zo'n arrogante uitstraling heeft, Henin heeft dat niet zo. Ze spelen allebei goed :)

Conan the Librarian 30-07-2002 18:12

Geloof niet dat ze al te veel voor elkaar onderdoen...

't Is beetje jammer dat altijd die kop van Hewitt in beeld moet als Clijsters een mooi punt maakt. :)

PIE 30-07-2002 20:10

Citaat:

sleepyman schreef:
ik ben een totale idool van kim clijsters
Zoals je het nu zegt, ben jij de idool van Kim Clijsters. :) Wat heb jij dat zo'n indruk op haar maakt? ;)

REIE 30-07-2002 20:35

Citaat:

sleepyman schreef:
ik ben een totale idool van kim clijsters

Whoehahahahaha!!! LOL. Zeker omdat jullie allebei Vlaams zijn, ;)

REIE

sleepyman 31-07-2002 07:21

Citaat:

PIE schreef:

Zoals je het nu zegt, ben jij de idool van Kim Clijsters. :) Wat heb jij dat zo'n indruk op haar maakt? ;)

fan fan, sorry

Methuselah 31-07-2002 07:23

Citaat:

PV schreef:
kweenie.. ik vind dat Clijsters zo'n arrogante uitstraling heeft, Henin heeft dat niet zo. Ze spelen allebei goed :)
ik vind net 't omgekeerde, Henin is nogal arrogant volgens mij :o

manutdpippo 31-07-2002 11:28

Een paar jaar geleden zijn ze allebei naar onze tennisclub gekomen(toen waren ze nog wel nie zo goe als nu),en ze waren allebei heel sympathiek.Kim was misschien iets spontaner,maar dat kwam waarsch omdat Kim Vlaams spreekt eh.Maar Justine was ook heel vriendelijk,toen was ze zelfs nog een beetje verlegen.Justine won toen trouwens na een tie-break.
btw ik vin het helemaaal nie erg da Hewitt zoveel in beeld komt als Clijsters speelt :)

vreselijke fout 31-07-2002 13:27

Ik zie liever Henin spelen ik vind dat zei een mooiere techniek heeft.

Sookie 31-07-2002 15:33

Citaat:

vreselijke fout schreef:
Ik zie liever Henin spelen ik vind dat zei een mooiere techniek heeft.
Supermooie backhand! (y)

Mr.Oizo 02-08-2002 17:58

Ik vind Kim de beste :) en ik ben ook altijd voor haar. Justine is maar een lelijk mormel :D;)

rozijntje 04-08-2002 16:21

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Ik vind Kim de beste :) en ik ben ook altijd voor haar. Justine is maar een lelijk mormel :D;)
goed gezegd

Tofke_H 05-08-2002 17:40

Justine speelt op dit moment het beste van de 2, maar vorig jaar was Kim de betere, al blijven de verschillen klein. Ik zie het liefste Kim spelen, vermits ik haar spel beter vind, maar nogmaals de verschillen tussen hun beide is klein.

Stefan17 10-08-2002 20:07

Citaat:

Methuselah schreef:
Henin is nogal arrogant volgens mij :o
Ze komt misschien soms als dusdanig over omdat ze vrij introvert van aard is en tevens probeert zich wat af te schermen van de media. Clijksters is dan weer heel extrovert, maar ik vermoed dat de meesten beiden best wel sympathiek zouden vinden, mocht men beide speelsters (en dat geldt dan zeker voor Henin) beter kennen.

Stefan17 10-08-2002 20:10

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
:rolleyes:

Een - perfect verdedigbare - sportieve voorkeur hoeft m.i. toch geen beledigingen aan het adres van sportieve tegenstanders met zich mee te brengen?

Heb jij jezelf gemaakt misschien? :o

Mr.Oizo 11-08-2002 15:38

Citaat:

Stefan17 schreef:
:rolleyes:

Een - perfect verdedigbare - sportieve voorkeur hoeft m.i. toch geen beledigingen aan het adres van sportieve tegenstanders met zich mee te brengen?

Heb jij jezelf gemaakt misschien? :o

Tuurlijk niet, maar als er tennis op TV is, kijk ik liever naar Kim Clijsters dan Justine Henin.

L-ke 13-08-2002 12:35

Ik zie ze allebei graag spelen maar volgens mij speelt Kim meer op kracht terwijl Justine inderdaad een mooiere techniek heeft. They're both good.

Alexandros 18-08-2002 22:42

Citaat:

PV schreef:
Als jij vindt dat Clijsters al een arrogante uitstraling heeft, heb jij Venus en Serena Williams zeker nog niet gezien :rolleyes:

Maarja, ik ben wel fan van Kim Clijsters... Haar spel bevalt me wel.. Niet erop los rammen (zoals zussies Williams :rolleyes: ), maar ook niet alleen terugvallen op pure taktiek (Hingis bijv.)..

Ik vind Clijsters op zich veel leuker om naar te kijken dan Henin, al heeft Henin wel een mooiere techniek..

Alleen jammer dat Clijsters door een langdurige armblessure zo k*t speelt :(

PV 19-08-2002 12:55

Citaat:

aLiZaNdA_mAsTa schreef:
Als jij vindt dat Clijsters al een arrogante uitstraling heeft, heb jij Venus en Serena Williams zeker nog niet gezien :rolleyes:

Toevallig wel, dus hou je rolleyes maar bij je :) Het ging hier om Clijsters <> Henin, niet om de Williams zusjes.

Solaire 23-08-2002 15:31

Ik ben een fan van Kim Clijsters, ik vind haar techniek gewoon leuker om naar te kijken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.