![]() |
[C64 - game GO] Commodore 64
Wie o wie weet het spel GO van de Commodore 64 te vinden?
|
Bedoel je hardcopy? Geen idee, misschien eBay? Daar is soms nog wel C64-spul te vinden. Als je een image van de tape/floppy zoekt die je in een emulator kan spelen, is dat op zich geen probleem. Even een TOSEC-torrent opzoeken en de juiste game eruit vissen.
|
Ik zoek een bestand die geëmuleerd kan worden. Ik kan het alleen nergens vinden op internet
|
Hm, hij is toch lastig te vinden. Is het een nogal obscuur spel? Weet je zeker dat het op de C64 was?
|
Het is een heel braaf spel. haha.
Je bent een mannetje die kan lopen en zo bepaalde dingen moet doen (zo, duidelijke omschrijving he) Owhja, het is een blauwe achtergrond (nog duidelijker :D) Ik weet zeker dat het de C64 was. (Dat wordt nog eens bevestigd door mijn herinnering aan de hel-blauwe achtergrond van het spel, zoals je ook in de basic van C64 tegenkomt) |
Raar. Bij GO dacht ik eerder aan dat Japanse bordspel. Ik heb er zelfs geen informatie over kunnen vinden, laat staan een rom. :)
|
mja. klinkt logisch dat je daaraan denkt.
Maar ik weet toch heel zeker dat dat spelletje GO heet.. begint te twijfelen. Het is al iets van 15 jaar geleden. Ik weet wel nog dat het een heel cool spel was. Net zoals Traffic :D:D Die heb ik wel gevonden. :P Maar GO.. ik zou m zo graag willen hebben.. |
Ja, zo heb ik ook nog een paar spellen waarvan ik echt niet meer weet hoe ze heten. Heb al hele catalogussen met C64-spellen doorgespit, op zoek naar screenshots die er op lijken, maar het is onvindbaar. :(
|
beschrijf ze eens. Misschien kan ik je helpen
|
De enige die ik echt nog nooit heb gevonden is ook vrij vaag. Volgens mij was het een soort van teken-/animatieprogramma.
Je had in ieder geval drie beeldvullende schermen. Het middelste scherm was je tekenvel. Je kon dan naar links of naar recht scrollen om daar een 'onderdeel' te pakken, zoals een wiel of een plank hout of wat dan ook, en dat kon je in het midden ergens neerzetten, om zo een tekening te maken. Volgens mij had het qua thema iets te maken met het Wilde Westen, want ik kan me herinneren dat je zo'n oude locomotief kon bouwen, met bewegende rookpluimen. Als naam denk ik telkens dat het Locomotion is, maar dat klopt niet. Geen idee wat het wel is. :) |
haha. ik ken het...
Ik heb hetzelfde gevoel met Go.. ik weet precies wat het is, maar eigenlijk is het toch vrij vaag :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |