![]() |
saai 18+ #392 [met de welbekende uitzonderingen]
:|
|
wat nuuuuu weer
|
Yes!
|
Omg, ik dacht vanmiddag ook nog dat een 18+ saaitopic wel een puik plan zou zijn.
|
ja, ik dacht dat het wel weer eens tijd was :bloos:
|
en nu is het tijd om te slapen. op mijn leeftijd heb ik toch wel een volle 5,5 uur slaap nodig.
|
Slaap lekker *O*
|
sleeptaim.
|
Vroeg.
|
Ja. En dit topic is discriminerend! Het is een scholierenforum! ik ga naar M&M! De forumbaas zegt er niks van!
Edit: :P |
Dit topic is voor iedereen.
Zo. |
-o-
|
Zo. mijn boekverslag is ook weer af. :)
|
goede titel ;)
|
|
|
93.
|
Bedtijd. (y)
|
Schooltijd.
|
Een echte blekkie, onze Pippeloen.
|
Citaat:
|
yay voor om 10 uur vrij en tot 13 uur betaald krijgen :cool: *O*
|
Heb je toch die bewegende schermafbeelding, :mad:.
|
Ja maar hij is nog redelijk bescheiden toch? :bloos:
|
Wat ik me nu afvroeg hè Katje, bedoelde je nu kankerbeleid of koelkastbeleid in je Beleidszaken-topic?
|
Och.
|
Of was het juist ambigu bedoeld?
|
Oh wauw, het nieuwe collegerooster brengt me ook weinig goeds. Drie dagen in de week om negen uur beginnen, brr.
|
Iemand heeft weer zo'n colportagelul losgelaten in het trappenhuis, :mad:.
|
Tijd voor de studie. Twee uurtjes, dan.
|
Succes! Ik moet zodadelijk ook weer 'ns aan de slag.
|
failinternet :mad: :mad:
|
Ik kan niet op mijn postbank. Als ik het probeer wil 'ie iets flash-achtigs installeren, en dat kan niet op deze computer :mad: wat een gezeur.
|
Citaat:
|
Hoe heet dat plastic dat je op ramen plakt waar nog wel licht en zo doorkomt maar dat je niet meer uitgebreid naar binnen kunt gluren?
|
Wie het weet mag een stuk appelkaneelcake.
|
Raamfolie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, ja.
Ik heb me net verslapen voor een leuke werkgroep :( Hij is ook echt net twee minuten geleden afgelopen en ik moet alsnog de stad in want ik heb nog een boek nodig. Laaame. |
Verslapen? Hoe kan dat nou?
|
Ik ging te laat slapen en bleef daarna nog te lang lezen in bed want ik heb geen zelfdiscipline (y) Hoewel dat niet zo heel veel had moeten uitmaken, maar ik vergat ook mijn failproof wekker aan de zetten.
|
:( Ik had je nog zo gezegd dat je je niet moest verslapen!
|
Ja, helaas, dat is mislukt. De grootste grap is nog wel dat we voor deze werkgroep een boek moesten lezen van zo'n 400 bladzijdes en dat ik dat daadwerkelijk gedaan heb. Zonde.
|
ik ga strakjes naar mijn nieuwe tandarts ;x
|
Vraag om een stuiterbal na afloop (Y)
|
En omg, Creative heeft een webcam waarmee je videoherkenning kan instellen. Zodat je heel futuristisch-verantwoord kan inloggen bij Windows door in een camera te kijken :cool:
|
OMG ik wil ook appelkaneel cake en nu weet ik het antwoord. Telt dat?
|
ohe en hallo is er iemand?
Ik heb een vraag en wie een geschikt antwoord geeft, krijgt een stuk brownie |
Vraag maar raak!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |