![]() |
als ik nu een gedicht zou schrijven.
Zou die uit 2 woorden bestaan.
Fuck you. Ben ff lekker pissig. Ga slapen en ros iedereen in elkaar in mijn droom. Geen zinloos geweld. zinloos dromen. |
Hm
|
Citaat:
|
slotje? dit is geen gedicht. |
Tis soms toch jammer dak geen fb+ meer ben... :S
|
Citaat:
een gedicht zou schrijven zouden er twee woorden staan fuck you ben ff lekker pissig ik ga slapen en ik ros alles en iedereen helemaal total los geen zinloos geweld zinloos dromen kijk, als je het nu zo neer zet, kan niemand er iets tegen doen, behalve dan je tot hele slechte dichter te benoemen.... maar dat staat er niet, dus ben het wel met een slotje eens.... |
Citaat:
|
Ik wou alleen weten hoe jullie er op zouden reageren.
Denk niet dat je me dan tot slechte dichter moet maken. Fuck you kan ook een gedicht zijn als je je op dat soort moment zo voelt. Dan zijn dat de woorden die je op zult schrijven. Wil je een echt gedichtje van me: aub, maar blijf erbij dat dit ook een gedicht was. Onafhankelijk en makkelijk zoals je altijd was. Klinkt je sarcasme plots vol angst. Je wilt de woorden niet doen trillen. Houd je stem krampachtig in toom. Bent bang dat ik het zie. Omdat je mij geen pijn wil doen. Dus hou ik mij doof en blind. Terwijl jij vertelt over wat en hoe. |
Citaat:
Kijk, jou mag ik wel. |
Citaat:
fuck you is geen voorbeeld van een gedicht. ookal zijn de meningen over wát nu precies een gedicht is verdeeld, zijn de meesten het er wel over eens dat een gedicht een toevoeging moet geven aan een gevoel. btw. dat 'andere' gedicht van je is goed!!! het doet me iets.... |
De Dichter Dicht zijn Boze Dromen
zijn Boze Dromen Dicht de Dichter Dicht de Gaten en Doet de Deuren Dicht |
Citaat:
haha, die is grappig |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |