![]() |
eensaai en alleen #394
dus.
|
eindelijk :p
|
ja, erkenning voor eenzame mensen!
|
maar. dus. katje. word je niet gezien als "de vrouw van" dan?
|
Maar goed, vroeger kende ik dat van Katje wel, dat je iemand pas vriedn gaat noemen als diegene dat ook van jou doet, maar ja, als de ander ook zo is krijg je natuurlijk nooit vrienden.
|
En het stomme is, als ik sociaal probeer te doen, ben ik altijd bang dat ik zo'n opdringerige ik-ben-wanhopig sukkel ben waar coole mensen als Jaeger en Quis het over hebben ;( dat is heel ontmoedigend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Katje is bescheiden en schattig en krijgt daarom complimentjes :bloos: maar ik ben een vervelend en naar persoon dat er geen enkele moeite mee heeft mensen compleet in de grond te jagen :bloos:
|
Ik ben heel goed in complimenten geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet Larry David zijn in het sociale leven.
|
Citaat:
|
Mijn plan om naar West te fietsen is enigszins gedwarsboomd door een hevige hagelbui.
|
Citaat:
|
mijn omgeving niet!
|
Wie is Calculi yukon eigenlijk?
|
wie denk je :(
|
Citaat:
|
hier is het nu droog (y) hopelijk blijft dat zo, want ik was van plan weer lekkah te gaan quizzen vanavond!
|
Citaat:
|
Even over het wanneer je iemand een vriend noemt;
Ik noem mensen best snel een vriend of vriendin, maar dat is soms ook gewoon omdat ik niet weet hoe ik hem/haar anders moet noemen. 'Een goede kennis' klinkt echt kut, bijvoorbeeld. Dus als ik het bijv. over Stefanie heb, zeg ik altijd 'een vriendin van mij'. :) |
Citaat:
|
Ik zeg vaak 'iemand die ik ken'.
|
Ik stelde laatst iemand voor als een kennis en toen was ze heel erg beledigd.
|
ik vind het raar forummers vrienden te noemen :bloos: misschien ben ik wel narrowminded
|
Citaat:
|
Oeh, onweer.
|
Ik heb het meestal over iemand die ik ken
|
Ik zeg ook altijd 'een vriend van mij' of 'iemand die ik ken'
Of 'iemand van het forum' :P |
O dat zeg ik nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoera er heeft al een iemand mijn uitnodiging geaccepteerd! gunther naamzoek ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik noem Stefanie dan ook niet meer echt een forummer, inderdaad omdat ik haar buiten het forum ook nog wel eens zie. :)
|
ik heb ook wel een paar mensen van het forum die ik wel als vriend/vriendin zou beschouwen, maar het voelt dan toch alsof ik niet op een andere manier vrienden kan maken!
|
Citaat:
|
Ik noem iemand alleen een vriend of vriendin als diegene dat ook echt is. Anders zegt ik gewoon ''iemand die ik ken'' of ''iemand waar ik vroeger mee om ging'' of ''een studiegenootje'' of ''iemand die ook bij A=D zit'', enz.
|
Citaat:
|
nu mag ik wel een biertje
|
Citaat:
|
Nog twee minuten!
|
Citaat:
|
Mag het.