![]() |
Oldschool games
Ik ben op zoek naar de naam van een oud spelletje voor de pc. Het gaat als volgt: je hebt een veld met daarin 3(geloof ik, kan ook 2 zijn) balletjes die alle kanten op gaan, doel van het spel is om een zo groot mogelijk deel van het veld in te kleuren door lijntjes te trekken van de ene naar de andere kant van het veld. Als je dan een pepaald percentage hebt ingekleurd heb je gewonnen.
Hoop dat iemand me aan de naam van dit spel kan helpen. |
xonix :)
|
Zo ben ik ook op zoek, oud spel genaamd Black Agent geloof ik. Heb alleen ooit de demo gehad, goeie humor enzo maar ik wil em helemaal.
|
Citaat:
|
Dat was em idd ja, maar m'n computer is te nieuw dus ik kan het niet spelen. Of weet 1 van jullie een manier waardoor ik em wel kan spelen. Volgens mij ligt het aan de instelling van de kleuren.
|
als je winxp hebt, zit er als je rechts op de .exe file van het spelletje klikt (dus waar het spel mee start) en dan op eigenschappen een tabblad compatibiliteit modus.
en dan "doet" de pc net als of het een ander besturingssysteem heeft. meestal met oude spellen doet ie het dan wel k hoop dat ik duidelijk was :o |
Citaat:
|
Of probeer AirXonix. Da's een modernere versie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |