![]() |
Captsaain Obvious to the rescue! #397
*O*
|
Ou lijkt niet genoeg op saai. :(
|
Het zit wel in de buurt :(
|
Doe dan nog Captsaain!
|
Citaat:
|
Net niet, die titel.
|
Nee, ik vind 'm ook matig. :n
|
Helaas pindasaai. Jullie doen het er maar mee hoor.
|
Nou. :(
|
Citaat:
|
Pindapoep van Jantje.
|
Citaat:
*doet het ermee* |
Ik zie de grap niet.
|
Citaat:
|
Nou zie ik een los rondhuppelde penis van Kazet voor me :(
|
Van poes naar poes springend. :(
|
:|
|
Ja, hallo. :(
|
Ja, halloho :(
|
Hallo!:)
|
Failreply.
|
sinds wanneer kost een goed werkende antiroosshampoo 21,85 euro? En al het niet werkt word ik echt zzooooooo boos. En er zit maar 100ml in:eek::|:mad:
|
Ja of je koopt hetzelfde product in een ander flesje voor 3 euro.
|
Julius; perazine.livejournal.com zegt:
van mijn schatje? Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: huh? |
Wie gaat er dan ook shampoo kopen voor €21,85.
|
ik moet nog naar de supermarkt om iets van tofu te kopen, maar ik heb geen zin ;(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen zin omdat ik een linkse homoseksuele vegetariër ben!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koelkast. (y) :)
|
Citaat:
|
ik moet naar de wc maar ik heb geen zin:( da's pas krom
|
Hey, er zit nu zo'n kleurkiezer in het snelreageerbalkje, wat nutteloos.
|
Citaat:
*vies plaatje* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt:
en waar bemoe jij je mee? Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: ja nou en..?? Little Angel Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: laat mij het schrijve zoals ik wil rustig maar Julius; perazine.livejournal.com zegt: ik vraag me gewoon af waarom je het blijkbaar fout wil doen Julius; perazine.livejournal.com zegt: want nu staat er dat je van iemands anders zijn schatje houdt Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: neee Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: er staat.. ik hou van jouww: schatje... Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: zoiets zeg je tege je vriend ofzo Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: hou van jouw schatje.. Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: snapje Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: nee snap je nie hea Julius; perazine.livejournal.com zegt: dan schrijf je jou zonder w Julius; perazine.livejournal.com zegt: want de w maakt het bezittelijk Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: ik bepaal het altijd zelf nog... Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: dus ga er niet over door Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: helemaal geen zin in onzin Julius; perazine.livejournal.com zegt: jij doet zeker vmbo - Little Angel - Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: ik zit niet meer op school ik ben aan het werk voor me reijbwijs dan ga ik weer naar school -Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: en dat gaat je ook niks aan welk nivau ik gedaan heb -Little Angel- Hou Zoveel Van Jouw Schatje zegt: adios :( Probeer je de mensen eens te helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
denk eens aan de mensen, whoohoo
denk eens aan een ander, whoohoo |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga eten mensen!:D