![]() |
Verbeteringen uitgaansleven op komst!
Heey mensen,
er is momenteel een onderzoek gaande naar het uitgaansleven en welke problematiek zich daarbij voordoet, denk hierbij aan wachtrijen. Om te onderzoeken wat mensen momenteel als vervelend ervaren in de uitgaansscene is er een kleine enquete opgesteld. Het invullen van deze enquete neemt nog geen 3 minuten van je tijd in beslag! Des te meer respondenten des te beter het onderzoek en des te sneller eventuele verbeteringen doorgevoerd kunnen worden. Wie wil nou niet sneller aan de bar en/of bij de gaderobe geholpen worden!?! Vul allen deze enquete in: http://www.thesistools.com/?qid=60678&ln=ned Deze enquete is een onderdeel van mijn afstudeerproject Bij voorbaat dank, Jordy |
Contact gezocht!
Ik vraag me alleen af wat jouw onderzoek nou echt teweeg kan brengen in 'het uitgaansleven'. Coole nick wel :D |
ingevuld. maar het lijkt me maar irritant om met je mobiel te betalen. ik vind het nu al poep dat iedereen met die dingen loopt te leuren en te kloten overal.
|
Vraag 8, wat is het verschil tussen 'ja' en 'ja, te lang!'?
Vraag 9 een verschil is niet ergens aan te wijden Vraag 10 zie vraag 8 Vraag 11 zie vraag 9 |
Citaat:
Een nieuwe bestel- & betaalmethode dat ervoor kan zorgen dat de efficiëntie binnen een uitgaansgelegenheid verbetert en daarmee dus de doorstroom van rijen kan verminderen. Het verschil tussen 'ja, te lang' en 'ja' is de mate waarin jij er hinder van ondervindt. Bij ja heb je er last van en bij ja te lang ervaar je de rij als frustrerend/vervelend;) Het onderzoek is natuurlijk bedoeld om uit te zoeken of mensen hier interesse in hebben. Mensen gebruiken hun mobiele telefoon al veelvuldig en kunnen dan, indien gewenst, op een relatief eenvoudige wijze hun bestelling plaatsen en betalen bij een uitgaansgelegenheid. In ieder geval hartstikke bedankt voor het invullen van de enquete_O_ |
Ik mis bij sommige vragen 'soms'. En ik ben nu wel benieuwd hoe je dat mobiel bestellen dan vorm zou willen geven. Hoe identificeer je je dan als eigenaar van de drankjes? Hoe gaat dat op je mobiel in z'n werk? Moet je eerst tegoed kopen om drankjes te bestellen?
|
Crosspost.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |