![]() |
vraag maar raak
wat is jouw favoriete boek aller tijden?
|
Geen.
Wat ga je vanavond eten? |
Ik heb het nog niet gepland!
Hoeveel paar schoenen heb je? |
2 paar etnies, 1 paar laarsjes met roze sterretjes, 1 paar leren laarzen, geen slippers meer, want die zijn allemaal kapot, 1 paar vans slipons, en mn osirisjes. volgens mij was dat het. 6 paar dus.
wat vind jij het lelijkste stukje van jezelf? |
mijn buik.
hoeveel broeken heb je die je ook daadwerkelijk draagt? |
Mijn benen (dikke kuiten enzo).
Edit: vier, in noodgevallen vijf. Wat is het grootste compliment dat iemand je kan geven? |
Uh, als iemand een compliment maakt over iets wat ik goed gedaan heb. Wat vind je het mooiste stukje van jezelf? |
Eh... Mijn gezicht kan me heel blij maken als mijn haar goed zit. Maar ik denk dat ik mijn buik en schouders het mooist vind. :y
Wat voor verhouding heb je over het algemeen met je leraren? |
Ik vraag, hij helpt. En verder niet.
Wat voor leuke dingen ga je deze week doen? |
Ik heb deze week mijn laatste werkdag bij m'n huidige werkgever, *O*.
Wat wil je worden als je later groot bent? |
Operazangeres. En stiekem ook óf huismoeder, óf non. :bloos:
Naar welk tijdperk verlang jij? Waarom? |
Het allerlaatste tijdperk. Ik zou wel tot de laatste generatie van de mensheid willen behoren om te zien hoe ver de mens gekomen is :p.
Zit je in 'n dagelijkse sleur of is iedere dag anders voor jou? |
Iedere dag is anders, omdat het heel erg afhangt van hoe ik heb geslapen en nog 2349823749 faktoren. Dat vind ik fijn.
Heb jij planten op je kamer? Hoeveelwatvoor? |
Geen, ik vergeet ze altijd water te geven, zelfs cactussen gaan dood bij mij:(
Heb je huisdieren? Zoja watvoor en hoeveel? |
Niet op de slaapkamer, wel in de huiskamer. Maar ik weet niet hoe ze heten. 1 plant die bestaat uit een paar lange stengels met vrij smalle langwerpige bladeren er aan. 1 vetplantje. 1 plantje met dikke grote bladeren en rode bloempjes. 1 plant zoals eerstgenoemde maar dan overleden. en 1 nepsiergrasplantding.
edit: grrrr. ja, 4 katten. Wat vind je van kaarsen? |
Weinig interessant. Ze stinken.
Welk gerecht vind jij het leukst om te maken? |
ja, tienduizend vissen en vier slangen.
edit: grrr, ik kook echt heel erg graag niet, dus niets Heb je een verzameling? |
Een aantal boomerangcards die ik niet echt spaar meer. :p
Hoeveel oogjes hebben de schoenen die jij aanhebt, tezamen? |
Geen, want sloffen.
Hoe vaak in je leven ben je echt verliefd geweest? |
Geen.
Waar eet jij het liefst? |
Het liefst gewoon aan tafel, maar hier eet ik meestal aan m'n bureau.
Hoe lang doe jij met een (douche)handdoek? |
Dat verschilt heel erg. Soms pak ik snel een nieuwe omdat ik vergeet dat er nog een vrij schone hangt, soms doe ik er lang mee omdat ik vergeet dat ie wel eens in de was mag.
Vier je Sinterklaas en zo ja, hoe? |
Thuis met familie onder het genot van een hapje en drankje:O
waarom zijn we hier? |
Om te soggen.
Wat verveeldt je nooit? |
Calculus.
Waar ben jij onzeker over? |
Alles - waar ben ik níet onzeker over!
Ik ben onzeker over mijn gewicht, mijn cijfers, mijn vriendje, mijn gevoelens, de tijd waarin ik leef, mijn kennis, mijn keuzes, mijn geloofsovertuiging, mijn vrienden, mijn opmerkingen, mijn uiterlijk, mijn talenten. Op welke subfora heb jij nog nooit gepost? |
N & A
Wat vind je van de foto op je ID? |
De beste foto die ooit van me gemaakt is.
Welk forum-layout gebruik je? |
Stom en te donker. Daar had ik kort haar wat alleen mooi zat als het langs mijn gezicht naar binnen krulde, maar ik moest het achter mijn oren doen -O-
edit: klassiek Wat heb jij het laatst voor creatiefs gemaakt? |
geen
Wat is je favoriete prog. op Comedy Central? |
Malcolm in the Middle
Ga je later emigreren of oud worden in Nederland? |
Of allebei? Ja.
Luister je wel 'ns radio? |
Ja, 100% nl of classic rock
Wat eet of drink je op dit moment? (edit: Die vraag van een paar posts terug over hoeveel oogjes er in je schoenen zitten had ik een leuk antwoord gehad, nl 80:D) |
Ik eet en drink niks.
Wanneer werd je het ergst beledigd, en waardoor? |
Vroeger zei mijn buurmeisje altijd tegen me dat ik heel erg vals zong. Dat vond ik heel erg. Oh en dat iemand op het forum een keer zei dat ik hangtieten had. Want daar ben ik heel erg bang voor altijd. Dus dat vond ik wel een kutopmerking. Maar ik weet echt niet meer wanneer dat precies was hoor!
Welke film / welk boek ken je uit je hoofd? |
De wolk van Gudrum Pausewang
Welke forummer intigreert jou? |
Een paar shows van Theo Maasen en Hans Teeuwen wel redelijk, en mijn laatst gelezen boeken ook wel redelijk: Schone Handen (René Appel) en Tirza (Arnold Grünberg ofzo). Films eigenlijk nauwelijks.
Grr, te laat. Doe maar Miekjuh's vraag. Wat draag je nu? |
Ik draag nu ondergoed (:P) een hellokitty hemdje, een zwart shirt, een zwarte coltrui, een zwarte wijde (!) stukabroek en bedsokken.
De volgende vraag is mijn vraag van een post geleden |
Je bedoelt waarschijnlijk intrigeert? ;)
Cherry Springs. Want ik denk dat ik het met haar wel goed kan vinden dus nu ben ik nieuwsgierig naar haar. :y Wie was jouw eerste forumvriend? |
Ik heb geen forumvriend:'(
Wat is het chillste wat je vandaag hebt gedaan? |
Uitslapen en seks hebben *O*
Wat vind je de fijnste winkels? |
de games shop!
Wat vindt jij het lekkerst? |
Ligt er aan in welke categorie he: zomerweer; zoenen in mn nek; pure chocolade; koffie; naakt onder zware dekens kruipen na een dag die fysiek vermoeiend was; heet douchen; ...
Schrijf je wel eens brieven of kaarten? |
Ja, heel vaak! Sowieso vanuit andere landen op vakantie, maar ook als ik van mijn vriendje weg ben voor een tijdje schrijven we elkaar brieven, ik schreef brieven met mijn overgrootmoeder en met mijn beste vriendin, en met Flyaway.
Wat voor boeken lees je? |
Boeken die ik voor school moet lezen. En kinderboeken met m'n buurbuurbuurjongetje.
Ben je een gelukkig mens? |
Ja, over het algemeen wel.
Ben jij pretentieus? |
wat is pretentieus?
|
Citaat:
ontopic : nee, ik geloof het niet. van wie kreeg je je eerste kus? |
van ben :bloos:
(of eigenlijk van margreet, op de basisschool. maar toen wisten we allebei nog niet echt wat zoenen was) wat doe je als je ziek thuis zit? |
Citaat:
Als ik ziek thuis lig, lig ik meestal naar het plafond te staren of te lezen of TV te kijken. Geloof ik. De laatste keer dat ik ziek thuis lag is echt jaren geleden, dus ik weet het niet zo goed. Ik ga graag naar school, ook als ik ziek ben. Ik moet wel heel ziek zijn wil ik thuisblijven! In welke 'scheppingstheorie' (of ontstaanstheorie ofzo) geloof jij? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |