![]() |
Gilmore Girls [weer op herhaling]
Ik vermoed iedere werkdag van 18.55- 19.45
Nu net was de eerste aflevering er volgens mij op;) |
net 5
|
Ja, voor mij was het ook een leuke verrassing! Want DH was pas zo kort weer bezig op die tijd, en ineens kwam GG er op!
Erg leuk dat het vanaf de eerste aflevering is, want dat is toch leuker dan de laatste paar seizoenen, en die heb ik allemaal al erg lang niet meer gezien! Straks weer Jess en Tristan :cool: Het komt trouwens ook 's morgens rond half 9, en dat is dat Rory samen is met Logan en baas is bij de Daily News. En ik zag net in de gids dat er ook nog 's middags twee afleveringen komen, maar geen idee hoe ver die zijn.. Weet iemand trouwens tot hoe ver ze zijn gegaan met uitzenden in Nederland? |
Alles is uitgezonden hier in Nederland, als je dat bedoelt.
Ik zapte er toevallig net in, erg leuk :) Kende deze eerste aflevering niet. Die kennismaking tussen Dean en Rory <3 |
Oh, dan moet ik eens gaan downloaden. Ik was denk ik niet in Nederland toen dat uitgezonden werd.
Ik heb deze aflevering wel al eens gezien, of twee keer, maar die ontmoeting was ik ook alweer vergeten! Zo leuk om weer te zien! :) |
Ik heb echt lekker gelachen. Hoe die Richard en Emily ook werden neergezet in de eerste ep <3 En Lane achterop die kar, en Dean, en Michel <33333
|
De eerste seizoenen zijn zo leuk :D Dus als ik toevallig tijd heb, staan de herhalingen wel op!
|
Inderdaad, mijn dagelijkse portie vrolijkheid :y
|
Leuk :) Alleen keek ik een keer 's morgens of 's middags naar Net 5 en toen was er een aflevering met Logan erin bezig. :confused: Misschien was dat een foutje, ik weet het niet, heb overdag niet meer gekeken. Maar leuk dat het weer op tv komt.
|
Volgens mij komen 's middags afleveringen met Logan, 's avonds van het eerste seizoen, en dan 's morgens een herhaling van de aflevering van de vorige middag.
Die 's morgens komen zie ik soms toevallig een stukje van, en heeeeel toevallig zag ik de laatste 5 minuten van een middag aflevering pas geleden en toen zag ik de volgende morgen diezelfde aflevering. Dus ik ben niet zo verslaafd dat ik het allemaal kijk hoor! Was meer een toevallige ontdekking :P |
Jammer dat ze nog met Dean heeft, ik zit er echt op te wachten totdat Jess weer komt in de serie;)
|
Gilmore Girls:D:D
Ik heb de eerste 4 seizoenen op dvd:D Maar ik ga zo af en toe eens kijken wanneer seizoen 5 begint, want die moet ik natuurlijk wel kijken;) |
Ja, jess <333
Maar het 'because I love you, you idiot!' stukje moet ook nog komen, en dat is ook leuk :cool: |
nu is 't net uit :(
|
Citaat:
oeh dan ga ik vanaf maandag kijken:bloos: |
Het stopt alweer! (n)
Er was net reclame op net5 dat vanaf woensdag om 19.00 ER komt. edit: op de site van net5 staat wel gewoon GG, dus nu weet ik het ook niet meer :P |
Net5 is altijd zo vaag met serie tijden..
|
vandaag was leuk met die overgrootmoeder :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |