![]() |
Presaaidential elections! I'm super serial! #400
Yay! *O*
|
titel (y)
|
Nummer 400, jongens!
|
I'm super serial you guys!
|
nowhereeeee catastropheeeeee ♪
|
|
Even een 'super' toegevoegd. Objecties?
|
@ Sylph: nou, het is m'n oor maar. En LL staat bekend om zijn oorbefferij, dus ik dacht, ik zeg het even.
|
Citaat:
|
godverdomme Stefenootje
|
Ik heb beloofd morgen extra te werken maar dat was niet zo slim aangezien ik maandag tentamen heb van het ene vak dat ik kan en moet halen dit blok terwijl ik ook zaterdag de hele dag moet werken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Excuusautist is inderdaad een leuk woord. Best wel op mij van toepassing ook want ik ga altijd miepen dat ik een halve autist ben als ik weer eens onterecht alles letterlijk neem of bepaald gedrag niet begrijp.
|
opnieuw: excuusautist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is altijd grappig als mensen het excuses 'ik ben autist' gebruiken als ze een hele tijd niets van zich laten horen, waarom kan ik het dan wel!
|
dit wordt een leuk topic (y)
ik voel het aan mn water :cool: |
Citaat:
|
Naamzoek Uice even, Stefenootje.
|
Heb je water, Maarten? bovendien is dat MIJN uitdrukking
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom is het JOUW uitdrukking? Je naam staat er toch niet op? :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanmiddag ging ik in de Bijenkorf in Amsterdam brugklasboeken lezen, het was great fun. Wisten jullie dat ik op mijn allereerste havo-so gespiekt heb?
|
Hahahaha :D
'When my time comes, I wanna be buried face down. So that anyone who doesn't like me, can kiss my ass!!' - Red Forman |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vader is ook echt een excuusautist. Vroeger, als mijn moeder of ik erge ruzie met hem had, wilde hij niet ''snappen'' dat wij overstuur raakten van bepaald gedrag en/of opmekingen. Hij ''voelde'' dat zelf namelijk niet dus waarom zouden wij dat voelen? (n):D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom niet amerikaans dissen? Amerika is het kutste wat deze wereld ooit is overkomen.
|
Citaat:
|
ach houd je mond toch dicht fizzle-fluffy, de VS is een fascinerend en veelzijdig land.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh pah-lease Fizzle, hebben de boomknuffelaars jou nu ook al een schuldgevoel aangepraat? En het is ook nogal bekrompen om de gehele Amerikaanse bevolking af te rekenen op de minderheid die er de dienst uitmaakt.
|
Citaat:
|
In elk land heb je fanatici, als het gaat om de VS valt dat enkel meer op omdat het land nu eenmaal ontzettend vaak in het nieuws is.
|
ik zie niet in waarom een mensenrechtenverkrachter als Bas v/d Vlies minder erg is dan iemand als George Bush of Ronald Reagan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |