![]() |
profiel?
Heej!
Ik zit in VWO3 en moet dus over een poosje een profiel kiezen.. Ik zit te twijfelen tussen Economie & Maatschappij en Cultuur & Gezondheid. Weten jullie hoe die profielen in elkaar zitten en welke vakken daarin verplicht zijn? Moet je persé aardrijkskunde of geschiedenis kiezen? Want aardrijkskunde vind ik echt heel moeilijk en geschiedenis vind ik niet echt interessant. Dus liever allebei niet;) alvast bedankt:bloos: |
http://www.tweedefase-loket.nl/doc/s...vwofeb2006.pdf
Is deze kloppend? Ik weet het niet zeker maar dit schema komt mij wel bekend voor. Dit schema geeft aan dat je sowieso geschiedenis hebt in je profiel en verder mag kiezen uit: MVT2/Aardrijkskunde/M&O/Maatschappijwetenschappen bij EM en uit MVT2/Aardrijkskunde/Maatschappijwetenschappen/Economie/Filosofie/Kunstvak bij CM als profiel. Je kan dus zelf kijken wat je het liefste wil, maar niet alles zal op iedere school aangeboden worden. |
Tussen welke profielen zit je nu te twijfelen want cultuur en gezondheid bestaat niet. Ik neem aan dat je cultuur en maatschappij bedoelt.
Qua aardrijkskunde en geschiedenis maakt het profiel niet uit. Ik raad je wel aan om welk profiel je ook doet om sowieso economie en minstens wiskunde A te volgen (vergroot het aantal opleidingen die je kan volgen + is goed voor algemene kennis + wiskunde is voor veel studies handig). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |